Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به برنامه توانیر برای قطعی برق گفت: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای قطعی برق برنامه ریزی شده نداریم. توصیه ما به مردم این است که ۱۰ درصد  از مصرف برق و گاز خود کاهش دهند تا در کشور خاموشی نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رجبی مشهدی بیان کرد: کاهش محدودیت در تأمین گاز مورد نیاز صنایع، کاهش مصرف سوخت مایع در نیروگاه‌ها، عدم افت فشار و یا قطع گاز در مناطق سردسیر انتهای شبکه و جلوگیری از اعمال خاموشی ناشی از کمبود سوخت در نیروگاه‌ها بخشی از منافع حاصل از مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف خانگی و تجاری است.

سخنگوی صنعت برق کشور افزود: در روز‌های تعطیل ۳ تا ۴ هزار مگاوات مصرف برق کاهش پیدا می‌کند، ولی در روز‌های عادی با توجه به شروع کار ادارات مجدد مصرف برق افزایش پیدا می‌کند.بیشتر بخوانید خاموشی به معابر پایتخت بازگشت+ فیلم

او در ادامه با بیان اینکه آیا امروز خاموشی در تهران داریم یا خیر؟، گفت:ما برنامه ریزی برای قطع شدن برق نداریم، ولی اگر صرفه جویی شود اصلا قطعی برق نخواهیم داشت.

رجبی مشهدی در خصوص خسارت‌های ناشی از قطع شدن برق به وسایل خانگی بیان کرد:در حال حاضر چیزی به عنوان خسارت به ما اعلام نشده است. این موضوع در حال بررسی است و اگر مشترکان خانگی خسارت دیده باشند با نظر کارشناسان مربوطه ثبت و پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو قطعی برق قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی خدایاری گفت: ۱۵ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان تسهیلات  سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح مشاغل خانگی با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شد.

وی اضافه کرد: سهم شهرستان مراغه در سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شد.

 رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مراغه گفت: تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شد.

 خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق میراث فرهنگی، جهادکشاورزی، صمت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شد.

وی گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هر اشتغال پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست