Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: قطعی آب و گاز در شهرستان نگرانی‌های جدی به همراه داشته است ، باید مسئولان به طور روشن و شفاف برای مردم توضیح دهند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به مباحث تربیتی در خانواده و مسئله نامگذاری برای فرزندان اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) فرموده اند؛ یکی از حقوق فرزندان بر پدر این است که برای آنها نام نیکو بگذارند که خوشبختانه هم اکنون نیز در کشور ما بیشتر نام‌ها مربوط به ائمه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آمار اداره ثبت بیشترین نامگذاری در ورامین برای دختران فاطمه، زهرا و زینب بوده است.

محمودی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) گفت: به هر شکل ممکن با رعایت شرایط بهداشتی باید ادای احترام کنیم، نصب پرچم مشکی درب منازل، برگزاری مجالس روضه‌های خانوادگی در منازل، برگزاری روضه ها با رعایت مسائل بهداشتی، از مواردی است که باید انجام شود.

خطیب جمعه ورامین عنوان کرد: باید از دانشمندان کشور به خاطر تولید واکسن کرونا تقدیر کنیم که خوشبختانه مورد تأیید قرار گرفته و تست حیوانی هم با موفقیت انجام شد و خوشبختانه تست انسانی هم آغاز شده و تاکنون هم موفق بوده است قطعاً این اقدام نقطه عطفی در تاریخ پزشکی ایران خواهد بود.

وی در ادامه با یادآوری شهیدانی که شجاعانه سینه را سپر کردند و در برابر رژیم منحوس پهلوی ایستادند و برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند، افزود: امروز ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه از این کشور است، پس از انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه و پس از ماجرای کشتار شهادت مردم در ۱۷ شهریور در تهران در ادامه راهپیمایی‌های مردم، بالاخره شاه مجبور به فرار از کشور شد، البته آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها خیلی سعی کردند شاه را نگه دارند ولی نتوانستند.

محمودی گفت: امروز بعد از ۴۲ سال شاهد هستیم که آمریکا و اربابان او چگونه به ذلت افتاده اند، امروز در شهرهای مختلف آمریکا حکومت نظامی است و کنگره آمریکا به پادگان نظامی تبدیل شده است و طبل رسوایی‌های آمریکا به صدا درآمده است، امروز ترامپ تاوان شهادت سردار سلیمانی عزیز را باید بپردازد تازه هنوز آغاز راه می‌باشد و این همان انتقام الهی است که رئیس جمهور احمق آمریکا حتی در توئیتر حق صدور یک پیام را ندارد.

وی در پایان تاکید کرد: کمک‌های مومنانه نباید فراموش شود، از تمام گروه‌ها و مساجد و هیئت‌های مذهبی تشکر می‌کنم و قرارگاه‌های جهادی هم همچنان در خدمت محرومان هستند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه ورامین طی سخنانی ضمن تقدیر از اجرای طرح «نور» توسط نیروی انتظامی گفت: باید در مبارزه با بی حجابی استمرار داشت.

وی افزود: دستگاه‌ها و آحاد مردم باید از نیروی انتظامی در اجرای طرح نور حمایت کنند.

وی با تاکید بر لزوم بزرگداشت سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: از مردم مؤمن و انقلابی ورامین دعوت می‌کنم، در مراسم بزرگداشت شهادت امام صادق (ع) در روز شنبه در مسجد صاحب الزمان (عج) شرکت کنند.

امام جمعه موقت ورامین ضمن تبیین آثار دفاع مشروع ایران در حمله به پایگاه نظامی صهیونیست‌ها گفت: این دفاع مشروع موجی از امید و اقتدار را برای ایران در نگاه سایر ملت‌ها رقم زده است.

خطیب جمعه ورامین با تجلیل از مقاومت فلسطین و فراگیری دفاع از مردم فلسطین در سراسر دنیا گفت: قطعاً فلسطین در نهایت پیروز خواهد بود.

وی سپس ضمن تجلیل از مقام معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری و یادآوری رسالت معلم در پرورش دانش آموزان گفت: تربیت و آموزش صحیح معلم دانش آموزان را در برابر فتنه‌ها و شبهات بیمه می‌کند.

قدوسی نژاد در سپس با اشاره به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک بر حضور مردم در مرحله دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: مردم می‌بایست، در تعیین سرنوشت خود نقش ایفا کنند.

وی از مردم خواست، درباره قیمت خانه و پول پیش و اجاره خانه رعایت حال یکدیگر را داشته باشند، دولت و مسئولان جهت مدیریت این وضع و جلوگیری از سو استفاده ها اقدام لازم را داشته باشند.

کد خبر 6095615

دیگر خبرها

  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • هدف آمریکا از ساخت اسکله غزه چیست؟ / نگرانی از پروژه امنیتی جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی در قالب «مهاجرت داوطلبانه» +عکس و فیلم
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟