Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:23:21 GMT

غنی سازی اورانیوم کمک زیادی برای کشور خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۱۸۵۹

غنی سازی اورانیوم کمک زیادی برای کشور خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام  عباس ذاکری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان جاسک، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: ایام فاطمیه برای ما مسلمانان فرصت مناسبی است تا که بتوانیم زندگی خود را به اهل بیت علیهم السلام نزدیک کنیم، باید برای این کار سه قدم برداریم.

حجت الاسلام ذاکری به شاخصهای شناخت معرفتی حضرت زهرا پرداخت و گفت: در مرحله اول منابعی که می شود شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها را شناخت کلام وحی است، که بیش از ۱۳۵ آیه در قرآن در مورد حضرت زهرا سلام الله علیها وجود دارد که در شان حضرت زهرا سلام الله علیها نازل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دومین راه شناخت حضرت فاطمه(س)، افزود: کلام اهل بیت علیهم السلام یکی دیگر از راه های شناخت معرفتی حضرت زهرا(س) است، که وقتی به  کلام اهل بیت مراجعه کنیم حدیث هایی زیادی در مورد فضیلت حضرت زهرا سلام الله علیها وجود دارد.

وی همچنین سومین راه شناخت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نیز سخنان دشمنان و غیر معتقدین عنوان کرد و تاکید کرد: ما پیروان حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم از معرفت محبت نسبت به حضرت زهرا سلام الله علیها به هر شیوه ای که شده محبت و مودت خود را نسبت با حضرت زهرا سلام الله علیها اعلام کنیم.

امام جمعه شهرستان جاسک با بیان اینکه خنثی سازی تحریم ها برای ملت ما آینده سازی، فرصت سازی و تهدید زدگی است ،افزود: غنی سازی اورانیوم کمک زیادی برای کشور خواهد شد و علاوه بر فواید دارویی، صنعتی ،درآمد زایی جنبه بازدارندگی دفاعی نیز دارد.

حجت الاسلام ذاکری با بیان اینکه ما برای بازگشت آمریکا به برجام عجله نداریم گفت: حرف قطعی ما این است بازگشت آمریکا به برجام مهم نیست مهم این است که تحریم های ظالمانه آمریکا نسبت به مردم ایران برداشته شود.

وی اضافه کرد: تصمیم دولت و مجلس در زمینه غنی سازی ۲۰درصد اورانیوم یک تصمیم منطقی و عقلایی است و از آنجایکه دشمن به تعهدات خود عمل نمیکند چرا ما پایبند با تعهدات باشیم.

وی تصریح کرد: لغو تحریم ها به اعتقاد کارشناسان تحریم ها  فقط ۲۰ درصد در اقتصاد ایران اثر گذار است اما خنثی سازی تحریم ها ۷۰ درصد پس به جای دنبال کردن رفع تحریم باید به دنبال خنثی سازی تحریم ها باشیم.

حجت الاسلام ذاکری با بیان اینکه،رفع تحریم دست دشمن است ولی خنثی سازی تحریم دست خود ما است خاطر نشان کرد: خنثی سازی تحریم آینده ساز فرصت ساز و تهدیدزا است از همین جهت  لازمه خنثی سازی اقتصاد قوی امن و سالم است.

وی با اشاره به اینکه،مسکن مهر شهر جاسک دچاره بی مهری مسئولان شده است تاکید کرد:امیدواریم مسئولین نهایت تلاش خود را جهت برطرف کردن مشکلات مردم صبور و نجیب مسکن مهر به کار گیرند  و انشا الله به زودی شاهد کاهش مشکلات مسکن مهر باشیم.

کد خبر 5122775

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه غنی سازی اورانیوم ویروس کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان آلودگی هوا شهرکرد بوشهر شهرستان کرج دهه فجر شیوع کرونا تبریز قزوین اراک حضرت زهرا سلام الله علیها خنثی سازی تحریم حجت الاسلام تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا پنج فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، «اداره کنترل دارایی‌های خارجی» (اوفک) در تارنمای وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد، عدنان محمود یوسف، مازن حسن الزین، آندریا سمیر مشنتف، بشیر ابراهیم منصور و فیراس حسن مکلد به دلیل کمک به «حسن مکلد» مالک صرافی CTEX برای «دور زدن تحریم‌ها و تسهیل اقدامات غیرقانونی در حمایت از حزب‌الله» تحریم شده‌اند.

پیشتر حسن کلد و صرافی CTEX در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته بودند.

اوفک افزود: این افراد از جمله ۲ موسس صرافی CTEX و ۲ پسر مکلد ۲ شرکت را در لبنان و امارات اداره می‌کند که آنها نیز بطور همزمان تحریم شده‌اند.

برایان نلسون معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: حزب‌الله همچنان به سرمایه‌گذار‌های تجاری ظاهرا مشروع و تسهیل‌کنندگان کلیدی برای تامین مالی عملیات گروه از جمله حملات بی‌ثبات‌کننده در امتداد مرز‌های شمالی اسرائیل متکی است.

وی افزود: آمریکا به ردیابی منابع درآمدی کلیدی حزب‌الله و محدود کردن قابلیت آن برای بی‌ثبات کردن منطقه ادامه می‌دهد.

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا ۷ فروردین نیز در تداوم سیاست‌های تحریمی خود اعلام کرد تحریم‌هایی را علیه شبکه تسهیل‌کننده حواله‌های مالی برای حوثی‌ها (انصارالله یمن)، حزب‌الله لبنان و نیروی قدس سپاه پاسداران ایران اعمال کرد. این تحریم‌ها شامل ۶ نهاد، یک فرد و دو نفتکش می‌شود.

دیگر خبرها

  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله تحریم کرد
  • آمریکا پنج فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • (تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان