Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران با اشاره به هراس دشمنان از قدرت ایران بر عدم سازش با آمریکا به دلیل امکان ازدیاد مشکلات و باز شدن راه تسلط دوباره آن‌ها بر ایران تاکید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن لزومی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی و دشمن‌شکن نماز جمعه این هفته پاکدشت با اشاره به تحولات اخیر در آمریکا اظهار داشت: فضاحتی که امروز در آمریکا شاهد هستیم همان صداها و نواهای مردم مظلوم کشورهای آزادی‌خواه جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلاهایی ازجمله ناامنی، شورش، کشتار، بی‌پناهی و فضاحت که آمریکا بر سر ملت‌های جهان آورد امروز در کشورشان به وفور دیده می‌شود که ثمره یک عمر غارتگری در جهان است.

‌امام جمعه کرج: در عزل و نصب هیچ مدیری دخالت نمی‌کنم / برخی‌ها در استان البرز به یک باره مسئولیت می‌گیرندامام جمعه شهرکرد: مذاکره مجدد خسارت‌بار است / عده‌ای قصد دارند ‌باب مذاکره را باز کنندامام جمعه موقت تبریز: روح برجام رفع تحریم بود / معتقد به تکیه بر جوانان مومن و حزب‌اللهی هستیم

امام‌جمعه پاکدشت در ادامه گفت: سیاستمداران آمریکا گرگ‌های وحشی، درندگان سیاسی و خونخواران قدرت در جهان هستند که امروز تاوان خون‌های بی‌گناهان جهان این‌گونه درنده‌خویی‌شان را نمایان کرده است.

لزومی با اشاره به نتایج تست واکسن کرونا در ایران و آمریکا افزود: تلاش دانشمندان ایرانی پاسخ داده و نتایج بهبودی را در کشور ما شاهد هستیم اما آمریکایی‌ها از نتایج آزمایش‌های دانشمندان خود هراس دارند و آن را نمی‌توانند بیان کنند که این نشانگر تفاوت ایران و آمریکاست زیرا ملت ایران در مقابل فتنه‌های دشمنان مقاومت کردند.

وی تصریح کرد: هفته گذشته رزمایش ارتش را در سمنان مشاهده کردیم که نمایانگر افتخار و غیرت و سربلندی ملت ایران اسلامی است اما بازهم می‌بینیم برخی برای کمرنگ شدن این دستاوردها اقدام به شایعه سازی در موضوع حمله آمریکا به ایران می‌کنند.

خطیب نماز جمعه پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: همه بدانند آمریکا به دلایل مختلف اعم از عدم اطلاع از سلاح‌های نظامی جرئت حمله به ایران را ندارد زیرا که می‌داند این سلاح‌ها باعث نابودی آمریکا و اسرائیل می‌شود.

 سازش با آمریکا مشکلات را برطرف نمی‌کند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته در دماوند ضمن گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم اظهار داشت: تکرار اهداف و پیام‌های روزهای حماسه آفرینی مردم از تحریف لفظی و معنوی ارزش‌ها جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه قیام 19 دی هم دینی بود هم ضدآمریکایی افزود: خروش مردم در 9 دی نیز دینی و ضدآمریکایی بود و این آمریکا بود که در فتنه 88 مستقیم و غیرمستقیم برای براندازی نظام ما اقدام کرد زیرا که دشمنی ایالات‌متحده با جمهوری اسلامی ایران عمیق و ریشه دار است.

امام‌جمعه شهرستان دماوند در ادامه گفت: آمدن بایدن و رفتن ترامپ تاثیری در سیاست‌های خارجی ما و آن‌ها نداشته و نخواهد داشت و دموکرات‌ها و جمهوری خواهان دو روی سکه هستند و هر دو ایران را تهدید می‌کنند.

فتاح دماوندی تاکید کرد: هر دو حزب آمریکا افزون طلب و دست انداز به کشورهای جهان هستند. سازش با آمریکا نه تنها مشکلات ما را برطرف نمی‌کند بلکه راه را برای تسلط دوباره آن‌ها بر ایران باز می‌کند زیرا که دولت آمریکا گاهی با تهدید و گاهی با تطمیع و فریب می دزد، می‌کند و می‌دوشد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا امروز خودش دچار بحران‌های سیاسی و اقتصادی است تصریح کرد: منافع آمریکا در گرو بی‌ثباتی و آشوب در منطقه ما است اما حضور ایران در منطقه ثبات آفرین و امنیت بخش است آمریکای قدیم همان آمریکای جدید است و ما نباید فریب بخوریم.

امام‌جمعه شهرستان دماوند تاکید کرد: امیدواریم با به روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی و حزب‌اللهی گشایشی در کارها ایجاد و امید به آینده بیشتر شود زیرا که اگر سیاست کشور در 4 یا 8 سال بر محور خنثی کردن تحریم‌ها باشد استقلال کشور تقویت می‌شود.

فتاح دماوندی در پایان خاطرنشان کرد: در خنثی سازی تحریم از دشمن می‌توان امتیاز گرفت اما در اولویت بخشی به رفع تحریم‌ها باید به دشمن امتیاز بدهیم تا حق مسلم خودمان را از او بگیریم.

مسئولان مانع برگزاری مراسم مذهبی نشوند/ برگزاری تمامی مجالس مذهبی قرچک بر اساس دستورات کارشناسان بهداشتی

حجت‌الاسلام اسماعیلی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته در قرچک ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سه تن از بنیان‌گذاران فدائیان اسلام اظهار داشت: حضور مجاهدانی مانند فدائیان اسلام نقش بسزایی در شکل‌گیری قیام ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) و پیروزی نهضت اسلامی داشته است.

وی با اشاره به نقش آموزش پرورش فعال در جامعه افزود: اگر یک جامعه‌ای آموزش پرورش سالم، فعال و موفق داشته باشد جامعه نیز رشد و توسعه پیدا می‌کند و نسلی توانمند و مسئولیت‌پذیر برای ورود به جامعه تربیت می‌شوند.

امام‌جمعه قرچک در ادامه با اشاره به خطبه حضرت فاطمه کبری (س) گفت: حضرت فاطمه (س) در ایراد خطبه کلمات و بیانات شگفت آوری استفاده کرد که الهام‌گیرنده از ذات پیامبر اکرم (ص) بود. این سخنان مخاطب را به فکر می‌انداخت که بانوی بزرگ اسلام در چه دانشگاه و مکتبی آموزش‌دیده که با این عظمت و دانش سخنرانی می‌کند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی در ادامه گفت: خطبه بانوی اسلام که در تاریخ اسلام ماندگار زیرا با سن کمی که داشت بیاناتی ماندگار با قدرت و عظمت ایراد می‌کرد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری مراسم مذهبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابراز داشت: از ابتدای شیوع کرونا مذهبی‌ها پای‌کار آمدند و در فعالیت‌های مختلفی ازجمله تولید و توزیع ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده، دفن اجساد کرونایی، ضدعفونی معابر و منازل انجام دادند اما حالا که قصد برگزاری مراسم عزای فاطمی دارند با مخالفت برخی افراد روبه‌رو شدند.

امام‌جمعه قرچک تاکید کرد: هر مسئولی که در اجرای مراسم مذهبی خللی ایجاد کند یا از برگزاری این گونه مراسم جلوگیری کند از قرچک بیرون می‌کنم.

حجت‌الاسلام اسماعیلی ابراز داشت: مسئولان داخلی نباید از برگزاری مراسم حضرت زهرای مرضیه ترس داشته باشند. این ترس باید گریبان آمریکا و اسرائیل را بگیرد.

امام‌جمعه قرچک در پایان خاطرنشان کرد: تمامی مجالس مذهبی تابه‌حال بر اساس دستورات رییس شبکه بهداشت شهرستان قرچک و کارشناسان صورت گرفته و به بهترین نحو ممکن نیز اجرایی شده و از این پس نیز ادامه خواهد داشت.

اگر واکسن آمریکایی کرونا تأثیر داشت روزانه 4 هزار کشته ثبت نمی‌شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسم خداپرست در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تاکید بر اهمیت تکیه به داشته‌ها و دستاوردهای داخلی اظهار داشت: برخی از مسئولان از ابتدای بیدار شدن تا انتهای روز که به رختخواب می‌روند تمام افکارشان در مسیر بازگشت آمریکا به برجام ‌است.

وی افزود: برجام ارتباطی به رفع مشکلات مردم و افزایش وضعیت معیشتی و اشتغال ملت ندارد برخی از مسئولان باید تغییر افکار دهند.

خطیب نماز جمعه شریف‌آباد در ادامه گفت: ملت ایران هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند که آمریکا، انگلیس و اروپا چه سلاح‌هایی را به صدام برای نابودی ملت ایران هدیه کردند لذا امروز نیز نمی‌توانند واکسن کرونای آمریکایی را قبول می‌کنند.

خداپرست تصریح کرد: آمریکایی که اجازه ورود واکسن آنفولانزا به ایران گرفت و جزو لیست تحریم قرار داد چطور این‌گونه سخاوتمندانه واکسن کرونا را به ایران می‌فروشد و مردم خود را محروم از این واکسن می‌کند.

امام‌جمعه شریف‌آباد ابراز داشت: روزانه 4 هزار نفر در آمریکا قربانی کرونا می‌شوند اما آمریکا می‌خواهد واکسن کرونا را بر روی مردم ایران آزمایش می‌کند.

وی با بیان اینکه واکسن کرونای ایرانی افتخار ماست گفت: رهبری تنها فردی است که امروز اقتدارمان را مدیون مقاومت ایشان هستیم که فرمودند ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع و به واکسن فرانسه نیز اعتماد نداریم.

 خطیب نماز جمعه شریف‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: هرچه امروز در ایران با توجه به افتخارات ایرانی را مشاهده می‌کنیم، مدیون رهبری هستیم زیرا ایشان تنها فردی بود که انقلابی عمل کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پایان خاطرنشان برگزاری مراسم جمعه شهرستان ادامه گفت حجت الاسلام واکسن کرونا امام جمعه نماز جمعه ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در دومین گردهمائی ائمه جمعه استانهای گلستان ، مازندران و خراسان شمالی در گلستان گفت : گردهمائی عهد حضور با هدف سازمان دهی و انسجام بخشی ائمه جمعه در راستای آموزشهای مد نظر برای شبکه امامت و موضوعاتی در راستای جهاد تبیین تا پایان سال در هشت منطقه برگزار می شود.

وی افزود : جمعیت ، مسجد ، نوجوان و آموزش و پرورش از موضوعات گردهمائی دو روزه ائمه جمعه استانهای گلستان ، مازندران و خراسان شمالی است.

او بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب در قالب اردوی راهیان پیشرفت را هم از برنامه های این گردهمائی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • تاکید بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان