Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «سیدمصطفی موسوی اصفهانی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان، افزود: دولتمردان آمریکایی که همواره با طرح ادعاهای واهی دموکراسی، حقوق بشر و آزادی به دنبال ایجاد فتنه و بحران در ایران اسلامی بودند، امروز کشورشان را دچار مشکل و بحرانی جدی و اساسی کرده اند.

وی اظهار داشت: دموکراسی پوشالی مورد ادعای مقامات آمریکایی به واسطه عملکرد مقامات کاخ سفید منجر به بروز آشوب و خونریزی دراین کشور شده تا همگان به ماهیت واقعی و دروغین آنها واقف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    

خطیب نماز جمعه همدان تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با ماهیت استکبار ستیزی خود دست تجاوزگرانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را از کشور کوتاه و کشور را از اختیار آنها خارج کرد.

وی گفت: درهمین ارتباط، آمریکا به عنوان یکی از طرف های برجام به تعهدات خود عمل نکرد و به هیچ یک از وعده ها و قول های خود دراین زمینه پایبند نبود، چراکه این کشور همواره به دنبال دشمنی و ضربه زدن به کشور و ملت بزرگ ایران بوده است.

حجت الاسلام موسوی اصفهانی تاکید کرد: دشمنان انقلاب، اسلام و این کشور بدانند که ملت بزرگ و فهیم ایران همواره بر تداوم راه امام راحل و رهبر معظم انقلاب که همانا آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) است، تاکید کرده و این راه را ادامه خواهد داد.

امام جمعه موقت همدان همچنین با تقدیر از تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان در مهار کرونا و حفظ سلامت مردم، گفت: دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا همواره مخالف رشد و توسعه علمی، اقتصادی، نظامی و دفاعی ایران بوده و هستند و لذا باید با اتکا به جوانان دانشمند و نخبه کشور به ویژه در عرصه پزشکی، از روند فعالیت های داخلی در تولید واکسن کرونا به صورت همه جانبه حمایت کنیم.

خطیب نماز جمعه همدان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشار به لزوم پیشگیری از افزایش بی رویه قیمت کالاها، خواستار نظارت مستمر و دقیق مسوولان بر قیمت عرضه کالاهای اساسی و موردنیاز مردم شد. 

حجت الاسلام موسوی اصفهانی همچنین با گرامیداشت ایام سوگواری شهادت فاطمه زهرا(س)، بر بزرگداشت این ایام با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد.
 

برچسب‌ها برجام همدان امام جمعه همدان ایالات متحده آمریکا شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام همدان امام جمعه همدان برجام همدان امام جمعه همدان ایالات متحده آمریکا شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اخبار کنکور جمعه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است

امام جمعه شهر یاسوج گفت: شهادت و زخمی شدن بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر در فلسطین از دستاورد کشورهای غربی مدعی دموکراسی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، ظهر امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، با اشاره به روز حمل و نقل و ایمنی، اظهار کرد: باید همه مردم قوانین را رعایت کنند و مسئولان نیز توجه داشته باشند که زیرساخت‌ها را فراهم کنند.

وی با اشاره به جولان و خطرساز بودن فعالیت خودروهای شوتی، افزود: این افراد علاوه بر جان خود، جان انسان‌های دیگر را نیز به خطر می‌اندازند.

خطیب نماز جمعه یاسوج با اشاره به اینکه خودروهای فرسوده نیز باید از رده خارج شوند، گفت: جاده‌ها نیز باید علاوه بر داشتن ایمنی لازم، علائم راهنمایی و رانندگی در کنار آنها پیش‌بینی شود.

وی ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، تصریح کرد: شهید مطهری شخصیتی جامع در فقه، ادبیات، اصول، کلام، استادی برجسته، متفکر، انسانی شایسته، انقلابی، شاگرد امام و شخصیت برجسته‌ای بود.

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه شهادت فیض عظیم الهی است، خاطرنشان کرد: فقدان این عالم برای جامعه، دانشگاه و کشور خسارت بار بود.

وی با بیان اینکه معلم جایگاه رفیعی در جامعه دارد، افزود: تعلیم و تربیت جامعه رسالت عظیمی است که بر عهده معلمان قرار دارد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه تطهیر افکار، فکر و تزکیه بر عهده معلمان است، گفت: امروز علم تبدیل به یک جریان نگران کننده شده و در قالب بمب بر سر مردم مظلوم غزه فرود می‌آید.

وی ضمن تاکید بر اینکه علم امروز باید مهد آرامش بشریت باشد، تصریح کرد: متأسفانه استفاده نادرست از علم باعث شده تا علم امروز تبدیل به کشتار و ناامنی بشر شود.

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه باید در کنار علم تزکیه باشد تا انسان‌ها را به قتلگاه نبرد، خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۳۴۰۰۰ انسان بی‌گناه در غزه شهید، حدود ۸۰۰۰۰ نفر زخمی و چند میلیون انسان دیگر نیز آواره شدند که همه این‌ها دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است.

وی روز کار و کارگر را تبریک گفت و از همه زحمات، تلاش‌ها و رنج‌های کارگران که باعث رونق چرخ اقتصاد و تولید می‌شوند، تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: اگر کار نباشد جامعه تعطیل خواهد شد؛ کارگران امروز شرایط خاصی دارند و باید نسبت به بیمه، رفاه، آسایش و بازنشستگی آنها توجه و حقوق آنها نیز به موقع پرداخت شود.

کد خبر 748089

دیگر خبرها

  • سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا
  • جنبش‌های اخیر در دانشگاه‌های جهان نتیجه عملیات وعده صادق
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد