Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 حسین امیرعبداللهیاندستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل حرف های آشفته وزیر خارجه عربستان سعودی و اتهام بی اساس به جمهوری اسلامی ایران را تکراری و کسل کننده خواند و گفت: ریاض باید به جنگ علیه مردم مظلوم یمن و‌ کشتار زنان ‌و کودکان یمنی پایان دهد.

معاون سابق وزارت امور خارجه ادامه داد: حمایت آشکار و پنهان ریاض از تروریسم تکفیری و داعش در منطقه، بر همگان، بویژه مردم عراق و سوریه در این سال ها به روشنی اثبات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه حاکمان سعودی اکنون به جاده صاف کن طرح های بی ثبات کننده رژیم تروریستی و‌ جعلی اسراییل در منطقه مبدل شده و در مقابل کشورهای مسلمان منطقه رفتاری غیر سازنده دارند.

امیرعبداللهیان ریاض را به رفتار سازنده و دوستی با همسایگان و‌ منطقه فرا خواند و خاطرنشان کرد: حاکمان عربستان بهتر است سیاست جنگ افروزی، پرورش تروریسم و‌ همراهی علیه تحریم ملتها را متوقف کنند.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل در پایان اظهار داشت: بی تردید به نفع ریاض است که به همسایگان و اهالی منطقه و جمهوری اسلامی ایران که سازنده ترین نقش را در کمک به ثبات و امنیت پایدار منطقه ای ‌‌و جهانی دارد اعتماد کند./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره «یورش گسترده» به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، آلمان در اقدامی لفظی و عوام فریبانه به اشغالگران قدس درباره «یورش گسترده» به رفح هشدار داده و خواستار بازگشایی مجدد گذرگاه‌ های مرزی با نوار غزه شد.

آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان در این خصوص خاطرنشان کرد که نزدیک به یک میلیون آواره فلسطینی که در رفح پناه گرفته اند و جایی برای رفتن ندارند.

وزیر امور خارجه آلمان بدون اینکه از کمک های پیدا و پنهان کشورش به رژیم صهیونیستی نام ببرد، ادامه داد: من نسبت به یورش گسترده به رفح هشدار می دهم. یک میلیون نفر نمی توانند در هوا ناپدید شوند. آنها نیاز به محفاظت دارند.

وی افزود: آنها فورا به کمک های بشردوستانه مستمر نیاز دارند. برای دستیابی به این هدف، گذرگاه‌ های مرزی رفح و کرم شالوم باید فورا بازگشایی شوند.

به گزارش آناتولی، با وجود اعلام روز دوشنبه حماس مبنی بر پذیرش پیشنهاد مصر و قطر برای آتش بس، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تصمیم گرفته است تا حمله به رفح را ادامه دهد.

کد خبر 6099745

دیگر خبرها

  • باقری:همکاری تهران و دوشنبه برای مقابله با تروریسم ضروری است
  • الجزایر حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • رغبت کشورهای عربی نسبت به تشکیل گروه صلح‌بانان بین‌المللی برای غزه پساجنگ
  • بازی اتمی بن‌سلمان/ بازگشت ایران و عربستان به عصر تنش؟
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره «یورش گسترده» به رفح
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • ثبات بازار ارز یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق بود
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود