Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم افزود: مواضع رهبر معظم انقلاب درباره برجام، خلع سلاح کردن رییس جمهور آمریکا است تا ادعای بازگشت به برجام را نداشته باشد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بر تصمیم مجلس برای کاهش تعهدات برجام مهر تایید زد تا پایبندی به آن از حالت یکجانبه خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قشم ادامه داد: قدرت موشکی ایران، دولت جوان و حزب الهی، وقایع کنگره آمریکا و واکسن کرونا از دیگر محورهای فرمایشات ایشان است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: پس از مواضع روشن رهبر در مورد واکسن کرونا، مشخص شد واکسن‌های آمریکا و انگلیس مورد شک و تردید است و در بسیاری از جوامع در حال آزمایش انسانی آن هستند.

تارم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام(س)، افزود: مراسم سوگواری آن حضرت باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود و شیعه و اهل سنت جزیره قشم لغو این مراسم را برنمی‌تابند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها برجام قشم شهادت حضرت فاطمه زهرا واکسن کرونا اعتراضات در آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام قشم شهادت حضرت فاطمه زهرا برجام قشم شهادت حضرت فاطمه زهرا واکسن کرونا اعتراضات در آمریکا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

جواد افشار منش اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟