Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@02:18:43 GMT

شبکه‌های استانی در سوگ یاس نبوی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۲۲۱۱

شبکه‌های استانی در سوگ یاس نبوی

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، سیمای مراکز استان‌ها همچون سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی در ارتباط با موضوع شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) تدارک دیده‌اند.

امسال و با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت این مهم در اولویت برنامه‌های عزاداری قرار گرفته و بر همین اساس بسیاری از این مراسم در قالب برنامه‌های ترکیبی روتین مراکز همانند برنامه‌های صبحگاهی، خانواده، شبانگاهی، کودک و نوجوان روی آنتن شبکه‌های سراسری و استانی می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیمای مراکز استانی، با برنامه هایی همچون فراق ستاره، کلام معرفت، در سوگ یاس، روضه خانگی، دیدار نامه، کرانه نور، اشک سرخ، بانوی بی نشان، گوهر دریا، مشکات، عطر یاس، هوای حرم، کثر هدایت و اجتماع مردمی فاطمیون تدارک وسیعی برای سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دیده‌اند.

به صورت کلی ۷۰۰ برنامه با مدت زمان ۸۹۴۰ دقیقه از سیمای مراکز ، با محوریت سیره و شخصیت حضرت فاطمه (س) پخش می‌شود.

از مهمترین محور‌هایی که در این برنامه‌ها به آن پرداخته می‌شود می‌توان به ذکر فضائل حضرت زهرا (س)، بررسی تاثیر توسل به حضرت در امور جاری زندگی، گفتگو با همسران شهدای مدافع حرم با عنوان سیره فاطمی در زندگی خانوادگی، سیره حضرت زهرا (س) در جایگاه پشتیبانی از ولایت و امامت و اهمیت دادن به مسئله عفاف و حجاب، الگوبرداری از شخصیت آن حضرت، سبک زندگی فاطمی، شعرخوانی آیینی، مداحی و سخنرانی اساتید حوزوی، ارتباط با بقاع متبرکه، تربیت معنوی و الگوبرداری دختران و زنان از فرهنگ فاطمی و همچنین بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ایام فاطمیه و مقام والای حضرت زهرا (س) اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی شبکه های استانی شهادت حضرت زهرا حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

این برنامه گفت‌وگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفت‌وگو با مهمانان بپردازد.

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.»

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی مهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

کد خبر 6097126 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • تبیین سیره امام صادق(ع) برای جامعه نیاز است
  • از بقیع صدای گریه می‌آید