Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@01:01:04 GMT

ستاد برگزاری نماز جمعه یک تشکیلات مذهبی است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۲۲۸۰

ستاد برگزاری نماز جمعه یک تشکیلات مذهبی است

حجت الاسلام حقیان، ستاد برگزاری نماز جمعه را یک تشکیلات مذهبی خواند و گفت: این ستاد وابسته به نهاد نماز جمعه شهرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«رضا حقیان»، امروز(26دی) در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان چگنی با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: ستاد برگزاری نماز جمعه یک تشکیلات مذهبی و وابسته به نهاد نماز جمعه شهرستان است و سالها است که در این نهاد با دید تشکیلاتی کار را پیش بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان به وجود نیروی جوان در ستاد نماز جمعه اشاره کرد و گفت: با وجود اعضای جوان ستاد نماز جمعه حرکت تکاملی بسیار خوبی را مشاهده خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه تشکیلات مجموعه ای است که ضوابط، بایدها و نباید های خاصی دارد، افزود: بر اساس همین بایدها و نباید ها و اصول کارشناسی شده که حاکم است به نتیجه مطلوب میرسیم.

 

حجت الاسلام حقیان بر ضرورت هدف گذاری تأکید کرد و گفت: در اسفند ماه هر سال باید اهداف تکاملی سال بعد را مشخص و مدون کنیم و با برنامه ریزی برای رسیدن به هدف تلاش شود.

 

وی با بیان اینکه در برنامه ریزی یک اصل مهم به نام مشورت وجود دارد، گفت: نظم در اجرای برنامه با رعایت شاخصه ها، استقامت و پشتکار، استفاده از ظرفیت های موجود در هر شهرستان، تقسیم و توزیع کار و آسیب شناسی ضروری است.

 

حجت الاسلام حقیان بیان داشت: اگر چنانچه ستاد نماز جمعه با دید تشکیلاتی در خدمت نماز جمعه باشد نهاد امامت جمعه پیشرفت می کند.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیروی جوان انقلابی ستاد نماز جمعه مدیریت ستاد نماز جمعه حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ

به‌مناسبت ٢٥ شوال، سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، مراسم سوگواری در سوّمین حرم اهل‌ بیت(ع) برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

امیرعباس حقیقی‌نیک مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 13 و 14 اردیبهشت‌ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام به ایراد سخن خواهد پرداخت و مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی می‌کند.

وی افزود: شنبه 15 اردیبهشت‌ماه نیز، همزمان با سالروز شهادت شیخ الائمه، امام جعفر صادق(ع)، ارادتمندان اهل‌ بیت عصمت و طهارت ساعت 9 صبح، در قالب دسته‌جات عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت و در ساعت 11 در شبستان امام خمینی(ره) به سوگواری می‌پردازند.

سخنران و مداح این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق و سیدحسین فتح اللهی هستند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)گفت: در ظهر شهادت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، اکبر افخمی و در شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب