Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  رمضانی مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: طرح خرید حمایتی زعفران در استان خراسان شمالی با راه اندازی یک مرکز خرید در شهرستان فاروج و با مباشرت اتحادیه تعاونی‌های روستایی استان خراسان شمالی، از اواسط آبان ماه آغاز و تا انتهای آذر ماه ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی افزود: در این مدت دو هزار و ۱۰۰ کیلوگرم زعفران در تعداد ۶۴۵ محموله و به ارزش بیش از ۲۷۱ میلیارد ریال از کشاورزان خریداری شد که بیشترین نوع زعفران خریداری شده از نوع زعفران ممتاز (نگین) است.

بیشتر بخوانید

خرید بیش از ۲هزار کیلو زعفران در خراسان شمالی

او عنوان کرد: در این طرح قیمت پایه خرید حمایتی زعفران ممتاز (نگین) هر کیلوگرم ۱۳ میلیون تومان و زعفران رشته‌ای (پوشال) هر کیلوگرم ۱۱ میلیون تومان بوده است که طبق قرارداد منعقد شده با کشاورزان، ۳۰ درصد از مبلغ ریالی محصول خریداری شده به مبلغ بیش از ۸۱ میلیارد ریال به حساب ایشان واریز شده و در تلاش هستیم تا ظرف مدت کمتر از ۳ ماه، الباقی مطالبات ایشان پرداخت شود.

مدیر تعاون روستایی ادامه داد: همچنین در این طرح پیش بینی شده است تا به منظور حمایت از کشاورزان، در طول مدت سه ماهی که زعفران نزد اتحادیه تعاونی روستایی است، در صورت افزایش نرخ زعفران در بازار، کشاورز بتواند با درخواست کتبی و بعد از کسر هزینه‌های پرداختی و هزینه‌های جانبی محصول خود را از اتحادیه تعاونی روستایی تحویل گرفته و در بازار بفروش برساند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خرید زعفران حمایت از زعفران کاران خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی

دریافت 22 MB کد خبر 6087342

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای