Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری مسابقات امروز وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی لیگ برتر مشخص شد.

خبرگزاری میزان - چارچوب هفته یازدهم بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) ۳ بازی به طور همزمان برگزار شد که سپاهان در دیداری حساس با گل‌های سروش رفیعی و سجاد شهباززاده مقابل پیکان به برتری دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان با این برد خانگی ۱۹ امتیازی شده و به رتبه سوم صعود کرد. پیکان نیز با قبول این شکست در رده پنجم و امتیاز ۱۶ باقی ماند.

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک با گل‌گهر سیرجان نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید. ​آلومینیوم با این مساوی ۱۲ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به شهرخودرو به رده یازدهم صعود کرد. گل گهر هم به رده ششم آمد.

سایپا نیز با گل ثانیه‌های پایانی امیر‌علی صادقی با نتیجه دو بر یک ذوب‌آهن اصفهان را شکست داد. شاگردان ابراهیم صادقی در ورزشگاه شهید دستگردی درحالیکه تا دقیقه ۴+۹۰ مقابل ذوب آهن با تساوی یک بر یک متوقف شده بودند در نهایت نتیجه را دو بر یک به سود خود تمام کردند تا پس از هفت بازی نخستین برد خود را به دست آورند.

با این تساوی نارنجی‌پوشان ۱۳ امتیازی شده و به رتبه نهم صعود کردند و ذوب‌آهن بدون برد در لیگ برتر هم با ۷ امتیاز در همان رده پانزدهم باقی ماند.

در دیدار معوقه از هفته نهم لیگ برتر نیز نساجی مازندران و ماشین‌سازی تبریز نیز به تساوی یک بر یک رضایت دادند. نساجی با این نتیجه ۹ امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول باقی ماند. ماشین سازی هم با این تساوی خارج از خانه ۴ امتیازی شد و همچنان در رده شانزدهم جدول باقی ماند.

در پایان این دیدارها، نتایج زیر رقم خورد:

آلومینیوم اراک صفر - گل‌گهر سیرجان صفر

سپاهان اصفهان دو - پیکان یک

گل‌ها: سروش رفیعی (19) و سجاد شهباززاده (74) برای سپاهان / آرش قادری (65 - پنالتی) برای پیکان

سایپا دو - ذوب‌آهن اصفهان یک

گل‌ها: فریبرز گرامی (60) و امیر‌علی صادقی (90+5) برای سایپا/ وحید محمدزاده (89) برای ذوب آهن

نساجی مازندران یک - ماشین‌سازی تبریز یک (معوقه هفته نهم)

گل‌ها: اتابک زارعی (4) برای آلومینیوم و میلاد کمندانی (42) برای ماشین‌سازی

جدول لیگ برتردر پایان دیدارهای امروز به شرح زیر است:

 

 

بیشتر بخوانید: رستگاری نارنجی‌پوشان در ثانیه‌های پایانی/ گل‌گهر متوقف شد، سپاهان بُرد و ماشین‌سازی همچنان روی نوار ناکامی

انتهای پیام/

برچسب ها: سپاهان لیگ برتر ذوب آهن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان لیگ برتر ذوب آهن امتیازی شد ماشین سازی باقی ماند لیگ برتر ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»

به گزارش خبرنگار مهر، مس رفسنجان یکی از جذاب‌ترین تیم‌های ماه‌های اخیر فوتبال ایران است. تیمی که در نیم‌فصل اول با ۸ باخت و ۱۵ امتیاز یکی از مدعیان سقوط بود، در نیم فصل دوم حالا در قامت مدعی قهرمانی جام حذفی ظاهر می‌شود.

مس در دور رفت آنقدر امتیاز از دست داد که دیگر نمی‌تواند به بالای جدول و رقابت با مدعیان قهرمانی امیدوار باشد اما رویای خودش را در جام حذفی با قدرت دنبال می‌کند.

مس با ۱۵ امتیاز از ۹ بازی سومین تیم برتر لیگ در نیم‌فصل دوم است ، با ۱۴ گل زده در کنار پرسپولیس و پیکان عنوان بهترین خط حمله این نیم‌فصل را در اختیار دارد و بدون شکست در کنار استقلال تنها تیم‌های بدون باخت لیگ در این نیم‌فصل محسوب می‌شود.

آنها در جام حذفی استقلال و حالا پیکان را مغلوب کردند و حالا به عنوان اولین تیم راه یافته به یک چهارم نهایی یکی از مدعیان فتح جام محسوب می‌شوند.

سوال اصلی این است که چنین تیمی چگونه در نیم‌فصل اول با همین بازیکنان برای فرار از سقوط ‌می‌جنگید و نویدکیا با این تیم چه کرده که چنین عملکرد و شخصیت متفاوتی از خودش به نمایش می‌گذارد؟

بازی‌های جذاب و پرگل ، پیروزی‌های شیرین و دلچسب در دو جام و عطش موفقیت با انگیزه مثال‌زدنی بازیکنانی که هیچ شباهتی به نمایش خودشان در نیم‌فصل اول ندارند.

مس با محرم در مسیر درستی قرار گرفته و نشان می‌دهد با استمرار این روند در فصل آینده می‌تواند یکی از تیم‌های مدعی بالای جدول باشد.

کد خبر 6088848

دیگر خبرها

  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!