Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:15:32 GMT

صادقی: می‌توانیم بیشتر از این پیشرفت کنیم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۲۸۶۴

صادقی: می‌توانیم بیشتر از این پیشرفت کنیم

سرمربی سایپا گفت: می‌توانیم بیشتر از این پیشرفت کنیم و نتیجه هم بگیریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابراهیم صادقی پس از برتری 2 بر یک سایپا مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم برنده بازی باشیم. قبل از آن باید از باشگاه تشکر کنم بابت اینکه بازی‌های ما پخش مستقیم است و اینکه همه بازی‌ها و کیفیت ما را می‌بینند، به تیم ما روحیه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نیمه اول بازی کاملاً در اختیار ما بود و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما مثل همیشه در ضربات آخر دقت نداشتیم. در این بخش خیلی تمرین می‌کنیم، اما هنوز به اهدافی که مدنظرمان است نرسیدیم. در خیلی از بازی‌ها موقعیت زیادی ایجاد می‌کنیم، اما متأسفانه تبدیل به گل نمی‌شود. یک بخش مربوط به بازیکنان جوان است که احتیاج به زمان و کار بیشتر دارند.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: در نیمه دوم روند خودمان را ادامه دادیم و بعد از گل عقب نشستیم. طبیعی بود، چون در جدول به خاطر رتبه‌ای که داشتیم تحت فشار بودیم و می‌خواستیم سه امتیاز را حفظ کنیم. ذوب‌آهن روی دروازه ما فشار آورد و به گل هم رسید، اما این برای تیم ما نشانه مثبت است که دقیقه 88 گل خوردیم و بلافاصله به بازی برگشتیم و گل دوم را به ثمر رساندیم.

صادقی درباره استفاده از بازیکنان جوان، اظهار داشت: امروز دو بازیکن جوان 19-18 ساله بازی دادیم که خوشبختانه یکی از آنها گل هم زد. بازیکنان جوان باید قدر این فرصت را بدانند و هر روز پیشرفت کنند. نمی‌توانیم اشتباهات سال قبل را تکرار کنیم، اما در مجموع از همه بازیکنان تشکر می‌کنم که مثل بازی‌های قبل با تمام وجود تلاش کردند. مطمئن هستم می‌توانیم بیشتر از این پیشرفت کنیم و نتیجه هم بگیریم.

لیگ برتر فوتبال| پیروزی لحظه آخری سایپا مقابل ذوب‌آهن

 

ادامه دارد...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان سایپا ابراهیم صادقی ذوب آهن اصفهان سایپا ابراهیم صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در مرحله یک هشتم جام حذفی برابر آلومینیوم در اراک مصاف خواهد داد.

در این بازی سرخپوشان علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی را در اختیار نخواهند داشت. هافبک تکنیکی پرسپوليس پیش از اعزام این تیم به اراک، به دلیل سرماخوردگی از سفر بازماند.

سعید صادقی به دلیل ابتلا به ویروس شدید سرماخوردگی و تب و لرز، از اردوی سرخپوشان خارج شد تا سومین غایب تیمش در این بازی حساس لقب گیرد.

دیگر خبرها

  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است