Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:25:22 GMT

الهویی:یک پنالتی برای ما گرفته نشد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۳۰۹۳

الهویی:یک پنالتی برای ما گرفته نشد

مربی گل گهر، کیفیت بالای بازی حریف و کیفیت بد زمین چمن را عاملی برای بازی سخت امروز تیمش دانست.

به گزارش ورزش سه؛  سعید الهویی، مربی تیم گل گهر در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک حضور یافت. صحبت های او را در ادامه بخوانید:

 

چالش بزرگی پیش روی ما بود

 

آقای قلعه نویی از بچه ها راضی نیست چرا که انتظارشان از آنها بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چالش بزرگی پیش روی ما بود؛ 16 روز از شرایط مسابقه دور بودیم. کیفیت بد زمین و کیفیت خوب تیم آلومینیوم در سبک بازی و انتقال هایش بازی را برای ما سخت کرد. خدا را شکر که در بخش دفاعی خوب بودیم و امیدوارم که بتوانیم در خط حمله نیز بهتر شویم.

 

دوست نداریم روی داورها فشار بی دلیل ایجاد کنیم

 

خدمت آقای صفایی خسته نباشید عرض می کنیم. به هر حال بازی تمام تمام شد و دوست نداریم روی داورها فشار بی دلیل ایجاد کنیم. در جریان بازی با وجود اینکه ما ویدیوی صحنه مشکوک روی علیزاده را دیده بودیم و دو تا آفساید اشتباه گرفته شد که می توانست به موقعیت گلزنی منجر شود سعی کردیم در طول نود دقیقه فشاری روی داور و همکارانش ایجاد نکنیم که با تمرکز بازی را قضاوت کنند. ولی آن چه ما روی ویدیوهای خودمان دیدیم، یک پنالتی برایمان گرفته نشد و دو آفساید هم که اشتباه بود.

 

کیفیت زمین یک رقیب سخت برای ما بود

 

وقتی شما بخواهید بازی روی زمین ترکیبی انجام دهید، اولین پیش نیازش چمن خوب است. اگر بهترین هافبک های لیگ را اسم ببرید بی شک علیزاده و زنده روح هم جزو آنها هستند؛ این دو بازیکن تعداد توپ های زیادی را امروز لو دادند و دلیل آن کیفیت چمن بود. وقتی زمین کیفیت خوب را برای انجام بازی ترکیبی ندارد این به نفع تیم مدافع است تا تیم مهاجم. کیفیت زمین امروز یک رقیب سخت برای ما بود که مجبور شدیم یک جاهایی سبک بازی مان را هم عوض کنیم. جای امیدواری اش این بود که تیم مان جنگید و گل نخورد و موقعیتی به حریف نداد. ولی باید سعی کنیم مقابل تیم هایی مشابه آلومینیوم و زمین هایی مشابه زمین اراک شکل تهاجمی مان را حفظ کنیم.

سعید الهویی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید الهویی برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس هم در وقت های قانونی هم در وقت های اضافه  و البته در ضربات پنالتی کامبک خورد.

بازی آلومنیویم مقابل پرسپولیس در شرایطی به ضربات پنالتی رفت که سرخ ها دو بار برد خود را آن هم با دو گل برتری را از دست داده بودند.

پرسپولیس در ضربات پنالتی هم شروع بسیار خوبی داشت و  با از دست رفتت پنالتی امیر نوری کاپیتان ایرالکو این تیم در ضربات پنالتی هم جلو فتاد اما در ادامه از دست دادن پنالتی توسط دانیال اسماعیلی فر و البته پنالتی های خوبی که بازیکنان ایرالکو به ثمر رساندند نتیجه را به تعادل کشاند .

با رفتن بازی به پنالتی های تک به تک باز هم پرسپولیس با از دست رفتن پنالتی وحید امیری میزبان با روحیه را در شرایطی قرار داد که می توانست به برتری دست یابد و در پایان ضربه نقی زاده شکست و حذف تلخی برای سرخ ها را جام حذفی رقم زد.

دیگر خبرها

  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • (ویدئو) ضربات پنالتی دیدار آلومنیوم و پرسپولیس
  • خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • (ویدئو) ضربات پنالتی دیدار پرسپولیس آلومنیوم و پرسپولیس
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • در استان های واحد های سیار با کیفیت مطلوب مستقر می کنیم
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم