Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ترافیک در مناطق تفرجگاهی به ویژه محورهای مشهد به چناران و طرقبه و شاندیز(و بالعکس) از صبح امروز نیمه سنگین گزارش شده است.

طبق گفته رییس  پلیس راه خراسان رضوی، در آزاد راه شهید شوشتری و محورهای جنوبی مشهد به سمت تربت حیدریه و کاشمر نیز  ترافیک پرحجم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تعطیلی روز یک شنبه آتی و همچنین تغییر وضعیت کرونایی استان از زرد به آبی که باعث مجاز شدن ترددها در جاده های استان شده است، ترافیک در کلیه محورها پر حجم است که پیش بینی می‌شود این وضعیت تا پایان وقت یکشنبه هم ادامه داشته باشد.

میش‌مست در خصوص حوادث جاده‌ای طی شبانه روز گذشته هم عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته سه  فقره تصادف جرحی با چهار مصدوم و همچنین دو واژگونی خودرو با 2 فوتی گزارش شده است.

رییس  پلیس راه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: توصیه ما به شهروندان در وهله اول پرهیز از سفرهای غیر ضروری است و در صورتی که مجبور به سفر هستند حتما نسبت به رعایت سرعت مجاز، رعایت فاصله طولی با وسایل نقلیه جلویی و بستن کمربند ایمنی برای کلیه سرنشینان خودرو توجه کافی داشته باشند.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی ترافیک رییس پلیس راه خراسان رضوی حسین میش مست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

ورودی پروازهای داخلی:

خروجی پروازهای داخلی:

ورودی پروازهای خارجی:

خروجی پروازهای خارجی:

 

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران