Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: تیم فوتبال گل‌گهر از بهترین تیم‌ها از لحاظ مهره‌ و ساختار تیمی است و یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین عبدی مربی آلومینیوم عصر امروز در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل گل‌گهر در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تیم فوتبال گل‌گهر از بهترین تیم های لیگ برتر از لحاظ مهره‌ و ساختار تیمی است و یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با برنامه‌ریزی کادر فنی و صحبت‌های سرمربی موقعیتی در کل بازی به گل گهر ندادیم و بازیکنانمان در نیمه دوم سوار بازی بودند و چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم.

وی افزود: فکر می‌کنم گل‌گهر بیشتر دنبال به نتیجه رسیدن از روی ضربات ایستگاهی بود ولی بازیکنان ما دستورات و تاکتیک تیمی را رعایت و اجرا کردند و هرچه برای موفقیت تیمی نیاز بود انجام دادند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم عنوان کرد: بازی امروز دو تیم یک بازی خوب و زیبا بود، هرچند می‌توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم ولی در نهایت کار به تساوی کشید که البته تساوی در مقابل گل‌گهر هم نتیجه خوبی بود.

عبدی خاطرنشان کرد: با توجه به بازیکنانی که در اختیار داشتیم، سیستمی را اجرا کردیم که مقابل گل‌گهر به پیروزی برسیم. برخی تیم‌ها در لیگ برتر نیازمند بازی هوشمند و دقیق تاکتیکی است و نباید بی‌گدار به آب زد و باید نقاط قوت و ضعف آنها را شناخت و بازی کرد.

وی ادامه داد: همانطور که شما و تماشاگران مشاهده کردید بازی برابری بود که حتی در نیمه دوم در دقایقی تیم ما از رقیب سر بود و امکان به ثمر رساندن گل را داشت.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم با اشاره به بازی مجیدی به عنوان بازیکنی دفاعی در خط حمله گفت: پشت هر اقدام تیم یک کار تاکتیکی است. این کار هم یک تصمیم تاکتیکی از سوی سرمربی و کادر فنی بود و تیم گل‌گهر به دنبال استفاده از ضربات ایستگاهی بود. برای آنکه دفاع‌های ما دور نخورند از آریا کیا استفاده کردیم و هم از مجیدی در آن پست استفاده کردیم که بتوانیم در ضربات ایستگاهی و ضربات بلند موفق شویم.

عبدی عنوان کرد: بحث نگه داشتن مدافعان حریف با توجه به داشتن چند بازیکن سرزن مانند منشا، سهرابیان، علیزاده و شاکری که در ضربات ایستگاهی به شدت خطرناک هستند با نظر سرمربی و برای افزایش میانگین قدی از مجیدی استفاده شد که خوب عمل کرد.

وی خاطرنشان کرد: بهتر این بود بازی را با 3 امتیاز به پایان برسانیم اما این نتیجه تساوی صفر بر صفر نتیجه‌ای عادلانه برای هر دو تیم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ضربات ایستگاهی مقابل گل گهر تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تغییر داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان را مطرح کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد