Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان لوس بلانکوس دچار مصدومیت شده است. 

شب گذشته، تیم های رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در چارچوب رقابت های سوپرکاپ اسپانیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست 2-1 لوس بلانکوس به پایان رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از José Luis Sánchez، سرخیو راموس، مدافع میانی رئال مادرید پیش از بازی با اتلتیک بیلبائو، از ناحیه زانو احساس درد داشت اما با این وجود در این مسابقه حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این بازی، راموس از ناحیه زانو احساس درد زیادی داشت و با پانسمانی روی زانوی خود ورزشگاه را ترک کرد. آاس ادعا می کند که این مدافع اسپانیایی در بازی بعدی رئال مادرید غایب خواهد بود. هنوز میزان دقیق آسیب دیدگی او مشخص نشده است. 

اخبار داغ 

عکس مهدی طارمی روی جلد روزنامه های پرتغال / عکس حمید درخشان در طرفداری: من و کالدرون مثل هم حرف زدیم، به من حمله کردند، به او آفرین گفتند! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل کلاس یان هونتلار و معنا کردن تعویض طلایی در بازی آژاکس و توئنته زیدان: فکر نمی کنم هواداران از هازارد خسته شده باشند؛ عواقب؟ می خواهید ادامه فصل را بیخیال شویم و رها کنیم؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد

رئال مادرید بدون بهترین گلزن خودش مقابل رئال سوسیداد قرار خواهد گرفت. 

طرفداری | لیست رئال مادرید برای جدال خارج از خانه با رئال سوسیداد، اعلام شد. در این لیست اثری از جود بلینگام، ستاره انگلیسی و بهترین گلزن رئال مادرید دیده نمی شود. با این حال رودریگو که احتمال غیبتش در این جدال وجود داشت، در لیست حضور دارد تا در صورت تایید آنچلوتی، مقابل سوسیداد به میدان برود.

لیست رئال مادرید برای جدال با رئال سوسیداد

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم