Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه بارسلونا خبر از به تعویق افتادن انتخابات ریاست این باشگاه داد.

خبرگزاری میزان - باشگاه بارسلونا در حالی که خود را آماده انتخابات ریاست این باشگاه در تاریخ ۲۴ ژانویه (۵ بهمن) می‌کرد، با مخالفت دولت کاتالونیا با برگزاری این انتخابات در تاریخ مدنظر به خاطر شیوع موج جدید ویروس کرونا، مجبور شد تاریخ برگزاری این انتخابات را به عقب بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه تاریخ جدیدی را برای این انتخابات هنوز مشخص نکرده است، اما به دولت کاتالونیا پیشنهاد داده به دلیل محدودیت‌هایی تردد که به خاطر کرونا در کاتالونیا وضع شده، اعضای این باشگاه بتوانند در تاریخ جدید انتخابات، از طریق پست آرای خود را به ثبت برسانند. دولت کاتالونیا قرار است این پیشنهاد را مورد بررسی قرار دهد.

خوان لاپورتا، ویکتور فونت، امیلی روساند و تونی فرکسیا چهار کاندیدای نهایی انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا هستند که با جمع‌آوری امضا‌های لازم از اعضای باشگاه، برای احزار این پست با یکدیگر رقابت خواهند کرد که گفته می‌شود شانس لاپورتا بیشتر از بقیه است.

اخیراً خوسپ ماریا بارتومئو در حالی که پنج ماه به پایان دوران ریاستش بر باشگاه بارسلونا باقی مانده بود، از سمت خود استعفا کرد و کارلس توسکتس به عنوان رئیس موقت باشگاه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: بارسلونا برنامه‌ای برای فروش گریزمان ندارد

انتهای پیام/

برچسب ها: بارسلونا کرونا خوان لاپورتا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا کرونا خوان لاپورتا باشگاه بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یزدان پناه با اشاره به اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو درباره تغییر ساعت ادارات برای کنترل مصرف برق گفت: این موضوع ابتدا باید توسط هیات دولت تصویب شود و سپس توسط رییس سازمان اداری و استخدامی ابلاغ خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته اظهارات مدیران وزارت نیرو برمبنای همان مصوبه سال قبل بود اما ممکن است امسال تغییراتی کند.

مشروح گزارش در این خصوص را (اینجا) بخوانید

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898833

دیگر خبرها

  • مسی: این مربی تنها کسی بود که به من ایمان داشت
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال