Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@04:11:21 GMT

همه مرزهای انگلیس بسته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۴۲۸۲

همه مرزهای انگلیس بسته می‌شود

نخست وزیر انگلیس روز جمعه در واکنش به شناسایی گونه جدید و «ناشناخته» ویروس کرونا اعلام کرد که تمام مسیرهای ورودی به انگلیس از روز دوشنبه بسته خواهد شد.

قدس آنلاین: بوریس جانسون با ایراد سخنانی در نشست خبری روزانه دولت تصریح کرد که این اقدام در راستای جلوگیری از ورود گونه جهش‌یافته ویروس کرونا اتخاذ شده و دست کم تا ۱۵ فوریه (۲۷ بهمن) اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب کسانی که به انگلیس سفر می‌کنند باید گواهی آزمایش منفی کرونا به همراه داشته باشند و بلافاصله خود را به مدت ۱۰ روز قرنطینه کنند. مگر اینکه نتیجه آزمایش کرونا آن‌ها پس از پنج روز منفی باشد.

نخست وزیر انگلیس در این نشست تصریح کرد: نمی‌خواهیم شاهد باشیم تمام زحماتی را که متحمل شدیم با ورود گونه جدید از بین برود.

این تحول پس از آن صورت می‌گیرد که گونه خطرناک و مهلکتری از ویروس کرونا با منشأ برزیل شناسایی شده و دانشمندان را نگران کرده است. انگلیس از ترس شیوع این ویروس تمام پروازها از آمریکای جنوبی، پرتغال، پاناما و کیپ ورد به این کشور را از صبح امروز متوقف کرده بود.

با این حال «وندی بارکلی» عضو ارشد کنسرسیوم ملی ویروس‌شناسی انگلیس که بر روند جهش ویروس کرونا در این کشور نظارت دارد، امروز در یک نشست پزشکی در لندن بیان داشت: کرونای برزیلی دو گونه دارد که یکی از آن‌ها در انگلیس شناسایی شده است.

وی در این نشست که به طور گسترده در رسانه‌های این کشور بازتاب یافت عنوان کرد که این گونه اولین بار در ژاپن شناسایی شد، اما گونه دیگری هم در برزیل شایع است. "بارکلی" عنوان کرد که این ویروس احتمالا پیش تر پدید آمده بود و اینک «با دقت ردیابی خواهد شد».

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بوریس جانسون انگلیس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد

سید سعید میرنظامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چهل و دومین نشست کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پرونده یکی از شرکت‌های تولید و بسته بندی زعفران در استان مرکزی که در ۲ بند آزمون شده مغایر با استاندارد بود، توسط اعضای این جلسه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست که با حضور قاضی منتخب دادگستری برگزار شد، با محرز شدن تخلف واحد تولیدی و اتفاق نظر اعضای کمیسیون، واحد تولیدی که در مامونیه از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی فعالیت می‌کرد، ملزم به پرداخت جریمه نقدی، ارائه تعهد، الزام به بهسازی تولیدات و جمع آوری محصولات از سطح بازار شد.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی گفت: طبق ماده ۴۱ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، در صورتی که واحدهای تولیدی و خدماتی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد یا تاییدیه از سازمان، اقدام به تولید کالا یا خدمات پایین‌تر از کیفیت استاندارد کنند، موضوع در کمیسیون ماده ۴۲ این قانون، مورد بررسی و تصمیم گیری اعضا قرار می‌گیرد.

کد خبر 6087595

دیگر خبرها

  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی انگلیس در راه اوکراین
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • رونمایی انگلیس از بزرگترین بسته کمک نظامی به کی‌یف
  • انگلیس از بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی به اوکراین رونمایی می‌کند