Web Analytics Made Easy - Statcounter

فولام و چلسی در یکی از دربی هابی لندن مقابل هم قرار می گیرند. 

فولام و چلسی، یکشنبه و در چارچوب هفته 19 فصل 21-2020 لیگ برتر انگلیس مقابل هم قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات به بازی پیشِ رو: 

اطلاعات بازی فولام و چلسی تاریخ برگزاری: شنبه، 27 دی 1399 (16 ژانویه 2021) ساعت برگزاری: 21:00 به وقت تهران مکان برگزاری: کراون کاتیج، لندن تورنمنت: هفته 19 فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس داور: پیتر بنکس بررسی وضعیت تیم های فولام و چلسی

فولام: شاگردان اسکات پارکر حدود یک ماه و نیم است که هیچ شکستی را تجربه نکرده اند و دیگر نشانی از آن تیم شکننده ابتدای فصل ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند این روند به دلیل مساوی های زیاد، نتوانسته کمک زیادی به جایگاه شان در جدول بکند و همچنان در رده 18 قرار دارند. فولام در 2 تقابل آخرش با تیم های تاپ سیکس (لیورپول و تاتنهام) به تساوی رسیده و نشان داده می تواند برای دیگر تیم های بزرگ نیز دردسرساز شود.

چلسی: شاگردان لمپارد پس از چند بازی دشوار مقابل تیم های تاپ سیکس (آرسنال و منچسترسیتی) مقابل مورکام قرار گرفتند و مطابق انتظار خیلی راحت به پیروزی رسیدند. چلسی فصل را بد شروع کرد، عالی ادامه داد و دوباره افت کرده است و برای آغاز پروسه خروج از زیر فشار و رسیدن به بالای جدول، باید در این دربی لندن سربلند از زمین خارج شود. 

ترکیب احتمالی فولام و چلسی

مصدومان و غایبان فولام و چلسی

جدول لیگ برتر انگلیس

 

رویارویی های پیشین فولام و چلسی

 

بهترین بازیکنان فولام و چلسی از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز چلسی میسون مانت (7.29)

تامی آبراهام (6)

بن چیلول و تیمو ورنر (4) فولام فرانک زامبو آنگیسا (7.28) بابی رید (4) آدمولا لوکمن (3) نکات آماری دیدار فولام و چلسی فولام در 5 بازی آخر خود در لیگ برتر به تساوی رسیده است.  چلسی در 19 بازی آخر خود مقابل فولام در تمام رقابت ها شکست نخورده است.  چلسی در 5 بازی آخر خود مقابل فولام در تمام رقابت ها حداقل 2 گل زده است.  چلسی در 3 بازی آخر خارج از خانه خود در لیگ برتر شکست خورده است.  پیش بینی هواسکورد

چلسی 2- 1 فولام

اخبار داغ 

عکس مهدی طارمی روی جلد روزنامه های پرتغال / عکس حمید درخشان در طرفداری: من و کالدرون مثل هم حرف زدیم، به من حمله کردند، به او آفرین گفتند! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل کلاس یان هونتلار و معنا کردن تعویض طلایی در بازی آژاکس و توئنته زیدان: فکر نمی کنم هواداران از هازارد خسته شده باشند؛ عواقب؟ می خواهید ادامه فصل را بیخیال شویم و رها کنیم؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فولام و چلسی بازی آخر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم

سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی در مورد برنامه اش برای فصل آینده حرف زد. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو، سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تاتنهام و چلسی حاضر شد. سرمربی استرالیایی تاتنهام در مورد حریفِ همشهری تیمش صحبت کرد و در نهایت راجع به برنامه اش برای فصل آینده با لحن طنز حرف زد. 

تیم از بازی آخر مقابل چلسی با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کرده است. ما مجبور شده ایم بر مشکلات در بسیاری از زمینه ها غلبه کنیم، اما در بیشتر موارد ثبات نسبی خود را حفظ کرده ایم.

از نظر بازیکنان، شرایط تیم تا آن مقطع خوب بود و در بازی ها ریتم خوبی داشتیم. اما از آن زمان به بعد با مشکلاتی در بخش های مختلف روبرو شدیم و مجبور شدیم بر این چالش ها غلبه کنیم، برخی با موفقیت و برخی دیگر نه چندان. با این حال، در مجموع عملکرد نسبتا ثابتی داشته ایم.

چلسی اخیرا عملکرد بسیار خوبی داشته است. آنها بازیکنان با استعدادی دارند و پوچتینو هم  یک مربی عالی است. بنابراین، صرف نظر از همه این موارد، می دانیم که بازی خارج از خانه مقابل آنها در ورزشگاهشان و در یک دربی لندن، بازی سختی خواهد بود.

سوئد سیستم VAR را رد کرده است - شما همیشه در مورد VAR نظر بسیار واضحی داشتید؟

بله، من به آنجا نقل مکان می کنم.

شغل جدیدتان در هلسینبورگ (شهری در سوئد) خواهد بود؟

نه، من فقط به آنجا نقل مکان می کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!