Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد نوراللهی با عملکرد ضعیف خود در مقابل استقلال ، مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفت. حالا این بازیکن با درخشش در برابر فولاد خوزستان می تواند دوباره همان هشت محبوب سرخ ها شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، احمد نوراللهی که طی دو دیدار اخیر از سوی کادرفنی در فاز تهاجمی‌تری به کار گرفته شده، در دربی دو موقعیت ایده آل گلزنی را از دست داد تا دقایقی بعد از سوت پایان این بازی فضای مجازی کاملا علیه شماره هشت سرخ‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال بازیکنان و اعضای کادرفنی سرخپوشان بلافاصله در پست‌های حمایتی خود به دنبال تقویت روحیه این بازیکنان و آماده کردن او برای دیدارهای آتی بودند.

اکنون در آستانه بازی حساس مقابل فولاد خوزستان و در فاصله سه روز مانده به این بازی، شرایط همچنان علیه نوراللهی است و علیرغم اینکه هجمه‌های احساسی نسبت به ساعات ابتدایی بعد از پایان بازی دربی، کاهش یافته اما هنوز خیلی از هواداران از دست رفتن پیروزی بزرگ مقابل استقلال را با توجه به عملکرد این بازیکن و فرصت‌سوزی‌های بزرگ او در این جدال می‌دانند.

با این حال کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس طی روزهای اخیر تلاش زیادی داشته‌اند تا نوراللهی را از این فضا خارج کنند و او را بار دیگر به عنوان یک مهره تاثیرگذار در اختیار داشته باشند. نوراللهی که به عنوان کاپیتان سوم در این فصل در جمع سرخپوشان حضور دارد، طی این مدت تاثیر زیادی در نتایج و موفقیت‌های این تیم از خود به جا گذاشته است و در کارنامه او گلزنی به استقلال نیز دیده می‌شود. با این حال او یک فرصت ایده آل تک به تک مقابل رشید مظاهری را با کوبیدن توپ به فضای بالای دروازه از دست داد و یک بار نیز ضربه‌اش در آستانه دروازه خالی با برخورد به ریگی، راهی به دروازه نیافت. نوراللهی که طی فصول اخیر بارها شانس جدایی از این تیم و حضور در فوتبال خارج از ایران را به دلیل مشکلات تیم رد کرده بود، در فصل گذشته نیز در مذاکره با مدیران تیم، ترجیح داد با مبلغی پایین‌تر و رد دریافت پیش پرداخت خود برای تامین هزینه مطالبات دیگر بازیکنان جوان تیم، رفتاری فوق العاده از خود به جا گذاشته بود تا مورد تحسین هم‌تیمی‌هایش قرار گیرد.

اکنون در آستانه با فولاد خوزستان و بعد از چهار تساوی پیاپی در لیگ برتر فصل بیستم، یحیی گل محمدی امیدوار است هافبک تاثیرگذار تیمش را بار دیگر با روحیه بالا در اختیار داشته باشد و بتواند بر پایه نمایش فنی او و دیگر بازیکنان تیمش، به نتیجه مطلوب در این بازی خانگی دست یابد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد نوراللهی فولاد خوزستان استقلال رشید مظاهری لیگ برتر یحیی گل محمدی احمد نوراللهی استقلال پرسپولیس رشید مظاهری فولاد خوزستان لیگ برتر یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید

ستاره اتلتیک بیلبائو جدیدترین قربانی نژادپرستی در فوتبال است.

طرفداری | نیکو ویلیامز در شبی که موفق به گلزنی شد، مورد اهانت قرار گرفت.

در جریان تقابل اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو در لالیگا که با پیروزی 3-1 روخی بلانکوس در خانه همراه بود، نیکو ویلیامز مورد توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفت. پیش از پایان نیمه نخست، هواداران اتلتیکو مادرید با توهین هایی نژادپرستانه، باعث شدند نیکو ویلیامز تمایلی به ادامه بازی نداشته باشد و به داور درخواست توقف بازی دهد. پس از مداخله های لازم و درخواست کوکه و گریزمان از هواداران برای متوقف کردن این رفتار، بازی ادامه پیدا کرد و چند دقیقه بعد، نیکو ویلیامز موفق به گلزنی شد. او پس از گلزنی، با اشاره به رنگ پوست خود خوشحالی کرد و به توهین ها واکنش نشان داد. نیکو ویلیامز در مورد این اتفاق گفت:

برای زدن ضربه کرنر رفتم که صدای میمون شنیدم. کم بود اما شنیدم. مردم احمق همه جا حضور دارند. امیدوارم این شرایط کم کم تغییر کند. آن خوشحالی گل را با عصبانیت انجام دادم، این طبیعی نیست که به خاطر رنگ پوستت مورد اهانت قرار بگیری.

کوکه، کاپیتان اتلتیکو مادرید نیز پس از این دیدار حمایت خود از نیکو ویلیامز را اعلام کرد و آن دسته از هواداران که چنین رفتاری داشتند را محکوم نمود. او گفت:

مردمی که به دیگران توهین می کنند، در جامعه ما جایی ندارند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)