Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد مهاجم مطرح تیم فوتبال استقلال همچنان روی نوار ناآمادگی قرار دارد. خبرگزاری میزان - شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته یکی از ارکان اصلی موفقیت این تیم بود و حتی بعد از سال‌ها موفق به کسب عنوان آقای گلی برای آبی‌پوشان شده بود، این روز‌ها فاصله زیادی با روز‌های اوجش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شیخ که فصل جدید را به دلیل دور بودن از شرایط آرمانی دور از ترکیب اصلی آغاز کرد در هفته‌های ابتدایی نیز دچار مصدومیت شد تا مدت دوری اش از استقلال به ١٠ هفته برسد.   در هفته قبل و دیدار مقابل آلومینیوم اراک بود که دیاباته در دقایق پایانی بازی به میدان آمد و به هیچ عنوان نشانی از شیخ آماده فصل قبل نداشت و چندین موقعیت خوب را هدر داد.   اما کادرفنی استقلال بار دیگر این فرصت را در اختیار دیاباته قرار داد و از ابتدای نیمه دوم دربی این مهاجم را به زمین فرستاد که می‌توان گفت به نوعی از کرده خود پشیمان شدند، چرا که شیخ در این دیدار هم نشان داد همچنان دور از آمادگی است.   دیاباته که در هفته‌های قبل به کادرفنی استقلال گفته بود برای اینکه آسیب‌دیدگی اش تشدید نشود بهتر است برای بازگشت وی به میادین عجله نکنند، حدود ١٠ هفته از بازی‌های لیگ را از دست داد و به نظر می‌رسد برای بازگشت به شرایط آرمانی نیاز به بازسازی و ریکاوری بیشتری دارد تا به همان مهاجم زهردار و محبوب فصل قبل برای هواداران تبدیل شود. بیشتر بخوانید: دوپینگ مدافع استقلال صحت ندارد!

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال شیخ دیاباته

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در هفته های گذشته کار واگذاری استقلال و پرسپولیس به کنسرسیوم هایی متشکل از زیرمجموعه های هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و 6 بانک کشور انجام شده بود، اما همچنان در سامانه سازمان بورس و اوراق بهادار، این تغییرات صورت نگرفته است.

در واقع پس از واگذاری 85 درصد از سهام پرسپولیس به بانک های: بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) و واگذاری 85 درصد از سهام استقلال به: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (۵ درصد)، شرکت های پتروشیمی بندرامام خمینی (ره)، شهید تندگویان، بوعلی و پارس (هر کدام 20 درصد)، این دو باشگاه از زیر سایه وزارت ورزش و جوانان خارج شدند.

با این حال، همچنان در سایت رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار و مقابل نام سهامداران دو باشگاه، تغییری دیده نمی شود. با مراجعه به سایت مذکور و جستجوی نام استقلال و پرسپولیس، مشاهده می شود که از وزارت ورزش و جوانان به عنوان سهامدار اصلی سرخابی ها با 90 درصد سهام نام برده شده است.

ضمن اینکه از زمان واگذاری سرخابی ها، هنوز این دو باشگاه هیچ اطلاعیه رسمی مبنی بر واگذاری را در سامانه کدال منتشر نکرده اند.

دیگر خبرها

  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • توافقی را که به آتش بس فراگیر منجر نشود، امضا نخواهیم کرد
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!