Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه گاردین، داده‌های جدید دانشگاه جان هاپکینز با ثبت یک رکورد جدید از مرگ روزانه ۱۱،۹۰۰ نفر در جهان بر اثر ابتلاء به بیماری کووید -۱۹ خبر می‌دهد. به عبارت دیگر، در هر هشت ثانیه یک نفر بر اثر ابتلاء به این بیماری ویروسی جان خود را از دست می‌دهد.

در میان کشورهای جهان، ایالات متحده، برزیل، هندوستان، مکزیک و انگلیس هم اکنون بالاترین نرخ مرگ و میر و ابتلاء به کرونا را در جهان دارا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع ایالات متحده با بیش از ۳۸۶،۰۰۰ قربانی- یک نفر از هر چهار قربانی کووید -۱۹ در جهان- بالاترین نرخ مرگ و میر را در جهان به خود اختصاص داده است.

پس از آمریکا، برزیل با ۲۰۷ هزار مورد، هندوستان با ۱۵۲ هزار مورد، مکزیک با ۱۳۸ هزار مورد و انگلیس با بیش از ۸۶ هزار مورد مرگ و میر در صدر کشورهای جهان قرار دارند.

این پنج کشور تقریباً ۵۰ درصد از قربانیان کووید -۱۹ در جهان را به خود اختصاص می‌دهند؛ در حالی که تنها دارای ۲۷ درصد از جمعیت جهان هستند.

قاره اروپا نیز به عنوان آلوده‌ترین منطقه جهان از لحاظ شیوع کرونا بیش از ۶۱۵ هزار مورد مرگ بر اثر این بیماری ویروسی- حدود ۳۱ درصد از مرگ‌های مرتبط به کووید -۱۹ در جهان- را ثبت کرده است.

کد خبر 5122969

منبع: مهر

کلیدواژه: کووید 19 شیوع کرونا ایالات متحده امریکا برزیل هندوستان مکزیک انگلیس ایالات متحده امریکا دونالد ترامپ عراق رژیم صهیونیستی فلسطین جو بایدن کنگره آمریکا ایران استیضاح ترامپ جنبش انصارالله یمن عربستان سعودی سوریه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 روسیه هزار مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور

سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: شیادان سایبری با ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و وعده فروش سوالات کنکور، پس از جلب اعتماد قربانیان، مبالغ بسیار زیادی را کلاهبرداری می‌کنند. پس از واریز وجه توسط قربانیان، شخص کلاهبردار سوالات کنکور سال‌های گذشته که به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد را ارسال می‌کند و بدین طریق از هموطنان کلاهبرداری می‌نمایند. 

او می‌گوید: هموطنان عزیز توجه داشته باشند با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور امکان اینکه این سوالات قبل از شروع امتحان در اختیار افراد قرار گیرد بسیار پایین و ناممکن است. به همین خاطر فریب تبلیغات دروغین کلاهبرداران سایبری را نخورده و به هیچ وجه اعتماد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور