Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@01:42:05 GMT

در کدام استان‌ها باران و برف می‌بارد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۵۸۶۵

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. کبری رفیعی در گفت‌وگو با میزان به پیش بینی چند روز آینده هوای کشور پرداخت و گفت: امروز از میزان غلظت آلاینده‌ها جوی در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت کاسته می‌شود در استان‌های کرمانشاه، لرستان، ایلام بارش‌های پراکنده و خفیفی رخ می‌دهد فردا مناطقی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی همینطور لرستان، کردستان، همدان، ایلام، خوزستان، چهارمحال بختیاری و شمال فارس و دامنه‌های البرز در استان‌هایی مثل قزوین، البرز و تهران هم بارش پراکنده را پیش بینی میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رفیعی ادامه داد: روز دوشنبه و سه شنبه بخش‌هایی از استان‌های شمال غرب و استان‌های غرب کشور بارش برف و باران ادامه خواهد داشت و همچنین روز چهارشنبه علاوه بر شمال غرب و غرب کشور سواحل دریای خزر هم بارش خواهند داشت امروز هم غرب دریای خزر مواج است.

وی گفت: تهران هم امروز صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و در طول روز همراه با وزش باد و حداکثر دما در تهران امروز به ۱۴ درجه بالای صفر می‌رسد و حداقل دما ۴ درجه پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید:
بارندگی در برخی نقاط کشور
انتهای پیام/ برچسب ها: هواشناسی آب و هوا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز (جمعه هفتم اردیبهشت) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

تردد در سایر محورهای مواصلاتی کشور روان گزارش شده و شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی هستیم.

محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود.

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- هشتگرد – طالقان

۲ – کمربندی جدید خرانق – یزد

۳- اسپکه – بمپور

۴- یزد – دربید

۵- حاجی آباد – آهنگران

۶- رباط پشت بادام – بیاضه

۷- گلشن – سراوان

۸- گرده کوه – مهریز

۹- طبس – رباط پشت بادام

محورهای دارای انسداد فصلی

۱- سروآباد - پاوه

۲- گنجنامه – تویسرکان

۳- وازک – بلده

۴- پونل – خلخال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، بعضی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، در بعضی از ساعات رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: شرایط جوی مذکور روز شنبه در بعضی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان و یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس، انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، سه‌شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

ضیائیان ادامه داد: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین تا اواسط هفته آینده، روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور انتظار می‌رود.

کد خبر 748019

دیگر خبرها

  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • تا یکشنبه آینده کجای ایران باران می بارد؟
  • کدام استان‌های کشور بارانی است؟
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور