Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور دو دیدار باقی مانده که طی آن استقلال و پرسپولیس در تبریز و تهران به مصاف تراکتور و فولاد می‌روند. آبی پوشان که با یک دیدار کمتر نسبت به صنعت نفت، با ۲ امتیاز اختلاف در رده دوم قرار دارند، این شانس را دارند تا در صورت پیروزی در این بازی با یک امتیاز بیشتر نسبت به این رقیب به صدر جدول باز گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان در حالی راهی تبریز خواهند شد که محمود فکری به جز ۳ بازیکن، سایر داشته‌هایش را برای این بازی در اختیار دارد. سبحان خاقانی هافبک جوان آبی پوشان که با گلزنی در مشهد برابر شهرخودرو برای خود در این تیم نامی دست و پا کرد، حالا با مصدومیت مواجه است و به همین دلیل یکی از غایبان تیمِ فکری در تبریز است.

فرشید باقری هافبک میانی آبی پوشان هم که فصل پر تنشی را در این تیم سپری می‌کند و اخیراً از سوی فکری با ممنوعیت ورود به تمرین مواجه شده، به دلیل همین محرومیت داخلی مسافر تبریز نمی‌شود تا وی نیز از غایبان تیمش در این دیدار حساس باشد. سومین و شاید مهم‌ترین غایب استقلال در تبریز هم هرویه میلیچ است.

مدافع کروات آبی پوشان که با حرکتی عجیب اقدام به ترک تهران کرد تا بدین وسیله به مجموعه باشگاه استقلال شوک بزرگی وارد کرده باشد، سومین غایب تیمش در این دیدار بزرگ است. دیداری که از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۲۹ دی به میزبانی تراکتور در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1087574 برچسب‌ها استقلال تهران تراکتورسازی تبریز هروویه میلیچ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران تراکتورسازی تبریز هروویه میلیچ آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت که حسین حسینی به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

طبق پیگیری‌ها کاپیتان استقلال قصد دارد با وجود محرومیت و به دلیل حساسیت بالای این بازی همراه تیم به تبریز سفر کند. البته آبی پوشان به جز حسینی در این دیدار نمی‌توانند از مهدی مهدی‌پور، آرتور کوین یامگا و رافائل سیلوا را به دلیل آسیب دیدگی استفاده کند.

استقلال چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در تبریز مهمان تراکتور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام