Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@02:19:16 GMT

وکیل برانکو ارتباطش با رادوشویچ را دروغ خواند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۶۳۱۸

دارو بوسیچ‌ وکیل برانکو ایوانکوویچ،  هر گونه ارتباط با دروازه‌بان پرسپولیس را رد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این وکیل کروات درباره شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه بوژیدار رادوشوویچ را تحت فشار گذاشته تا مانند هروویه میلیچ قراردادش را با باشگاه ایرانی فسخ کند، اظهار داشت: هرگز قرارداد و رابطه ای با رادوشویچ در موضوع پرسپولیس نداشته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدیر برنامه خودش را دارد. شاید هم این مدیر برنامه درخواست کرده این قرارداد را فسخ کند اما من نماینده رادو نیستم و این ماجرا ربطی هم به من ندارد.

وی افزود: احتمالا مدیر برنامه ایرانی رادوشویچ را می شناسید. اطلاعاتی از رسانه ها داشتم که پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی می خواست قراردادش را فسخ کند اما باید با مدیر برنامه ایرانی اش مذاکره کنند. مدیر برنامه یا نماینده حقوقی رادو نبوده و نیستم و الان هم اطلاعی از وضعیت حقوقی اش با پرسپولیس ندارم.

این وکیل کروات تصریح کرد: البته من رادو را می شناسم و وقتی در ایران بودم، اوقاتی را با هم گذراندیم. پسر خیلی مهربانی است که شخصیتی حرفه ای در فوتبال دارد. به باشگاه و کارش هم متعهد است‌. دروازه بان خوبی است که آرزو می کنم همچنان قراردادش را با پرسپولیس ادامه بدهد.

بوسیچ‌ ادامه داد: مشکلاتی جدی با شایعه سازان دارم. عنوان کرده اند منبع اطلاعات درباره بحث میلیچ بوده ام و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، دیگر پاسخگوی رسانه های ایرانی نیستم. می دانید که همیشه حرف درستی می زنم و هیچوقت حرف غیر واقعی نگفته ام. 

وی افزود: تنها پرونده من در ایران بحث پرداخت مالیات برانکو و دستیارانش از سوی پرسپولیس است. روز پنجشنبه هم بار دیگر به این باشگاه نامه زده و چند روز برای رفع این مشکل فرصت دادم؛ در غیر اینصورت پرونده مالیات برانکو را در AFC و فیفا باز می کنیم. 

وکیل سرمربی کروات اسبق پرسپولیس تصریح کرد: برانکو از طرح پرونده جدید با طرف ایرانی اجتناب می کند اما براساس قراردادش با پرسپولیس باید مالیات تمام دریافتی هایش را پرداخت کنند اما چنین کاری انجام نداده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ ناو بندر مکران شاه رفت وکیل برانکو رادوشوویچ پرسپولیس دارو بوسیچ آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ ناو بندر مکران شاه رفت مدیر برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای سپاهان را فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

به گزارش تسنیم، بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز 12 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • سپاهان رفتار تماشاگران زن پرسپولیس را «ناشایست» خواند