Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل سرمربی کروات اسبق پرسپولیس گفت: هیچ گونه رابطه ای با رادوشوویچ نداشته و ندارم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دارو بوسیچ‌ درباره شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه بوژیدار رادوشوویچ را تحت فشار گذاشته تا مانند هروویه میلیچ قراردادش را با باشگاه ایرانی فسخ کند، اظهار داشت:

هرگز قرارداد و رابطه ای با رادوشویچ در موضوع پرسپولیس نداشته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدیر برنامه خودش را دارد. شاید هم این مدیر برنامه درخواست کرده این قرارداد را فسخ کند اما من نماینده رادو نیستم و این ماجرا ربطی هم به من ندارد.

وی افزود:

احتمالا مدیر برنامه ایرانی رادوشویچ را می شناسید. اطلاعاتی از رسانه ها داشتم که پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی می خواست قراردادش را فسخ کند اما باید با مدیر برنامه ایرانی اش مذاکره کنند. مدیر برنامه یا نماینده حقوقی رادو نبوده و نیستم و الان هم اطلاعی از وضعیت حقوقی اش با پرسپولیس ندارم.

این وکیل کروات تصریح کرد:

البته من رادو را می شناسم و وقتی در ایران بودم، اوقاتی را با هم گذراندیم. پسر خیلی مهربانی است که شخصیتی حرفه ای در فوتبال دارد. به باشگاه و کارش هم متعهد است‌. دروازه بان خوبی است که آرزو می کنم همچنان قراردادش را با پرسپولیس ادامه بدهد.

بوسیچ‌ ادامه داد:

مشکلاتی جدی با شایعه سازان دارم. عنوان کرده اند منبع اطلاعات درباره بحث میلیچ بوده ام و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، دیگر پاسخگوی رسانه های ایرانی نیستم. می دانید که همیشه حرف درستی می زنم و هیچوقت حرف غیر واقعی نگفته ام.

وی افزود:

تنها پرونده من در ایران بحث پرداخت مالیات برانکو و دستیارانش از سوی پرسپولیس است. روز پنجشنبه هم بار دیگر به این باشگاه نامه زده و چند روز برای رفع این مشکل فرصت دادم؛ در غیر اینصورت پرونده مالیات برانکو را در AFC و فیفا باز می کنیم.

وکیل سرمربی کروات اسبق پرسپولیس تصریح کرد:

برانکو از طرح پرونده جدید با طرف ایرانی اجتناب می کند اما براساس قراردادش با پرسپولیس باید مالیات تمام دریافتی هایش را پرداخت کنند اما چنین کاری انجام نداده اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بوژیدار رادوشوویچ هروویه میلیچ برانکو ایوانکوویچ بوژیدار رادوشوویچ دارو بوسیچ هروویه میلیچ مدیر برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!

 کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • محمود گبرلو بازیگر شد