Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-01@19:13:08 GMT

خط دفاع استقلال و پرسپولیس ضعیف است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۶۶۰۴

کارشناس فوتبال با بیان این نکته که آسیب پذیری در دفاع وجه مشترک استقلال و پرسپولیس است، اضافه کرد: برخلاف بازی‌های گذشته مظاهری و لک هم فرم خوبی نداشتند. مسعود اقبالی کارشناس فوتبال و مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال در خصوص دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس بیان داشت: بر خلاف آنچه خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس در این بازی فوق‌العاده بود، من معتقدم هیچیک از دو تیم برنامه کافی برای رسیدن به پیروزی نداشتند و اگر یک تیم در پایان پیروز می‌شد، از شانس خوبش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم بی هدف و بی برنامه بودند و تنها ضعف مفرط خطوط دفاعی تیم‌ها بود که تیم مقابل را در موقعیت‌های گلزنی قرار می‌داد.

وی اضافه کرد: از ابتدای فصل خطوط دفاعی هر دو تیم آسیب پذیر بودند اما حضور دو دروازه‌بان خوب درون دروازه دو تیم باعث شد تا آمار گل‌های خورده آنها کم شود و این ضعف دیده نشود. در دربی دو دروازه‌بان هم در فرم ایده آل نبودند تا شاهد این ۴ گل باشیم.

اقبالی بیان داشت: به سمت دروازه پرسپولیس که عملاً همان دو توپ رفت و هر دو گل شد و روی دروازه استقلال هم که ۵ خط جدی ایجاد شد، ۳ تا از آنها توسط بازیکنان پرسپولیس از دست رفت و ۲ موقعیت هم که تبدیل به گل شد. به جز این، در هیچ کجای بازی دیده نشد یک خطر روی دروازه یکی از آنها ایجاد شود و یک دروازه‌بان واکنش فوق‌العاده‌ای نشان دهد.

کارشناس فوتبال در خصوص خط دفاعی استقلال گفت: در این خط دفاعی بازیکنان شرح وظیفه شان را نمی‌دانند و برای همین است در صحنه گل اول پرسپولس دو مدافع با هم قاطی می‌کنند. در این صحنه ارتباط کلامی هم وجود نداشت و بازیکنان نمی‌دانستند کدام یک باید پوشش بدهد، کدام یک باید به سمت توپ یا بازیکن حریف برود.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: نیمه اول فوتبال خیلی خوبی ندیدیم و این بازی چنگی به دل نزد اما در نیمه دوم انصافاً بازی زیبایی را دیدیم. پرسپولیس در نیمه دوم با اعتماد به نفس بهتری بازی کرد و بعد از اینکه گل مساوی را زد برای رسیدن به گل دوم عطش بیشتری پیدا کرد. آنها در نیمه دوم صاحب چند موقعیت شدند و نورالهی بدشانس یا شاید هم کم دقت بود که نتوانست از این فرصتها استفاده کند.

وی اضافه کرد: بعد از گل دوم پرسپولیس، استقلال به بازی مستقیم روی آورد و سعی داشت با استفاده از توپ‌های بلند به گل برسد که در ثانیه‌های پایانی نیز یک نابغه مثل قائدی بازی را به مساوی بکشد.

برچسب ها: استقلال ، پرسپولیس ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Lr7

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس بازارنیوز دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم