Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@00:56:13 GMT

سیاست «حبس‌زدایی» مشمول جرائم امنیتی نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۶۶۷۸

سیاست «حبس‌زدایی» مشمول جرائم امنیتی نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در چند ماه اخیر افزایش مختصری در بحث تیراندازی داشته‌ایم که در این رابطه با نیروی انتظامی در تأمل هستیم و از اقدامات نیروی انتظامی با تمام قد دفاع می‌کنیم و برخوردهای قانونی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: سیاست قوه قضایی بر حبس‌زدایی و زندان‌زدایی است، ولی این مقوله شامل جرائم مخل امنیت اجتماعی و روانی مردم نمی‌شود و در این خصوص با مسامحه برخورد نمی‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفتک در قانون مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات 1390 استفاده از سلاح گرم، سرد، اسپری‌های فلفلی، شوکرها و... در ردیف‌ هم با مجازات‌های متفاوت سنگین آمده که به میزان اسلحه مورد استفاده، در دادگاه‌های عمومی و انقلاب بررسی می‌شود.

وی تصریح کرد: گاها دیده می‌شود برای قدرت‌نمایی یا بر اثر یک اختلاف جزیی از اسلحه استفاده می‌کنند که این جرم است و قطعا برخوردها لازم صورت می‌گیرد و مجازات‌های سنگینی برای قاچاقچیان و استفاده‌کنندگان آن در قانون تعریف شده ولی برخورد کافی نیست باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

کرمی ادامه داد: مرزی بودن استان و علاقه مردم به نگهداری اسلحه و عدم داشتن فرهنگ در استفاده از آن سبب شده به هر گونه اختلاف جزئی به امنیت اجتماعی استان لطمه وارد شود.

انتهای پیام/پ

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سیاست کرمانشاه امنیت اجتماعی نیروی انتظامی دادستان کرمانشاه کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،حامد رستمی اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت در روستا‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دولت همه توان خود را در این زمینه به کار می‌گیرد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس اظهار داشت: فرهنگسازی برای تشکیل خانواده و فرزندآوری به همراه تحکیم بنیان خانواده از راهکار‌های عملیاتی در راستای اجرای سیاست‌های جمعیتی هستند.
رستمی از ظرفیت‌های روستایی به عنوان موتور محرک تولید یاد کرد و افزود: روستا‌های استان پهناور فارس پرچمدار تولید در ایران اسلامی هستند و تحقق شعار سال با هم افزایی روستانشینان ممکن خواهد بود.
وی اظهاری امیدواری کرد اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در روستا‌ها به مهاجرت معکوس منجر شده و با ارتقا کیفیت زندگی روستانشینان شاهد افزایش جمعیت روستایی و بالندگی کشور در عرصه تولید باشیم.
به گفته این مقام مسئول، تشکیل شورای جوان سازی در روستا‌ها با مدیریت دهیاری، اعضا فرمانده پایگاه‌های مقاومت، خانه‌های بهداشت و معتمدین محلی صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • سندروم فتوشاپ‌سازی از سلبریتی‌ها
  • سندروم فتوشاپ سازی از سلبریتی‌ها
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
  • سلبریتی ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • دادگاه عالی آمریکا درباره اسلحه ارواح تصمیم می‌گیرد