Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@13:54:47 GMT

سبک زندگی حضرت زهرا (س) الگوی بشریت است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۷۴۲۸

سبک زندگی حضرت زهرا (س) الگوی بشریت است

کارشناس مسائل دینی گفت: باید به تأشی از حضرت زهرا(س) چهره واقعی معاندین و مخالفان انقلاب اسلامی علی الخصوص نظام سلطه و رهروان آنها را به نسل جوان و نوجوان معرفی نماییم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین "وعد مرادبیگی"، رئیس حوزه های علیمه استان ایلام در گفتگو با ایلام بیدار با اشاره به ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا(س) در مسیر هدایت و بصیرت بخشی به جامعه در خصوص پیروی از ولایت و همچنین افشای چهره واقعی اصحاب دروغین پیامبر(ص) همه تلاش خود را به کار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی، افزود: باید به تأشی از حضرت زهرا(س) چهره واقعی معاندین و مخالفان انقلاب اسلامی علی الخصوص نظام سلطه و رهروان آنها را به نسل جوان و نوجوان معرفی نماییم.

مرادبیگی افزود: شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) به ما آموخت که در راه ولایت باید از همه هستی خود گذشت، چون ولایت در راس شاکله نظام اسلامی قرار دارد و به مسلمین عزت و اقتدار می بخشد. امروز به لطف خدا کشور ما در دنیا به جهت اطاعت از ولی امر مسلمین عزت و اقتدار پیدا کرده و در برابر نظام سلطه ایستاده است.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (علیها‌السلام) بانویی پرعاطفه،‌متین، خردمند، با ایمانی کامل و بانویی است که همه جوانی خود را در راه اسلام، مسلمین، اهداف و رسالت و دفاع از ولایت و رهبری صرف نمود، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم زندگی ما در این دنیا رنگ و بوی خدایی بگیرد باید از حضرت فاطمه(س)پیروی کرده و فرزندان خود را با روش و سیره اهل بیت(ع) پرورش دهیم رشد دهیم.     انتهای پیام/س

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا

ایوب ملایی‌پور رئیس اداره گاز شهرستان بوئین‌زهرا گفت: سال گذشته ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری خط ۶۳ در سطح شهرستان انجام شده است.

ملایی‌پور افزود: همچنین ۲۰۹ متر شبکه ۹۰ انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۳۹۹ واحد مسکونی در شهرستان گازدار شده  است.

ملایی‌پور، تعداد واحد‌های صنعتی گازدار شده این شهرستان را ۴۰ مورد اعلام کرد و گفت: همچنین در سال گذشته ۱۷ ایستگاه صنعتی گاز راه‌اندازی شده که در نوع خود دستاورد بزرگی است.

وی افزود: سال قبل ۵۴۰ مورد انشعابات پلی‌اتیلن و ۵۴ مورد انشعابات فلزی در سطح شهرستان نصب شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان بوئین‌زهرا تأکید کرد: بوئین‌زهرا با ۴ بخش مرکزی، دشتابی، رامند و شال و ۹ دهستان و۱۳۰ روستا یکی از بزرگترین شهرستان‌های استان قزوین است که جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده و هرگونه خدمت‌رسانی به این شهرستان مصادف با ارتقای رفاه جمعیت زیادی از استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی