Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شهریاری با حضور در محل دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در امور حج و زیارت در قم با حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گفتگو کرد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر شهریاری دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از تعامل و ارتباط بیشتر با بعثه مقام معظم رهبری، طی سخنانی اظهار داشت: تعاملات مجموعه‌های همسو می‌تواند در راستای تشکیل امت واحده اسلامی در عرصه جهانی خودنمایی کند و بدون تردید با اینگونه هم‌افزایی‌ها می‌توانیم گام‌های ارزشمندی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه گزارشی از روند فعالیت‌های مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و تبیین محور‌های راهبردی این مجموعه در حوزه بین‌المللی ارائه و برای هم‌افزایی با مجموعه بعثه مقام معظم رهبری در عرصه جهانی اعلام آمادگی کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و معاونین در بعثه مقام معظم رهبری طی سخنانی اظهار داشت: هم‌افزایی مجموعه‌های همسو و زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری به منظور بسط و گسترش فعالیت‌های در عرصه‌های مختلف در عصر حاضر بسیار مهم، تاثیرگذار و هم افزاست.
وی فعالیت در عرصه بین‌الملل و تعامل دو سویه نهاد‌های همسو برای افزایش فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در عرصه جهانی را مهم برشمرد و تاکید کرد: خوشبتانه در این زمینه ارتباطات و تعاملات خوبی وجود دارد و امیدواریم این همکاری‌ها همچنان مورد توجه جدی قرار گیرد.   نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت تأکید کرد: با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر شهریاری در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی شاهد تحولات و تغییرات بسیاری هستیم که این فعالیت‌ها در راستای گسترش فرهنگ اسلامی در عرصه جهانی مهم به شمار می‌آید.
وی تاکید کرد: فرصت بهتری برای حضور جدی‌تر و مجال بیشتری برای ایفای نقش موثرتر توسط نهاد‌های فرهنگی و تبلیغی در عرصه بین‌الملل فراهم شده که می‌توان برای تقویت و توسعه دیپلماسی فرهنگی و روابط بین الملل تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
در ادامه این دیدار معاونان و مدیران بعثه مقام معظم رهبری و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در حوزه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی در عرصه بین‌الملل پرداختند و در پایان مقرر شد به منظور امضای تفاهم نامه جلسات کارشناسی در این زمینه برگزار شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت مجمع جهانی تقریب مذاهب حجت الاسلام شهریاری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ولی فقیه در امور حج و زیارت حجت الاسلام و المسلمین بعثه مقام معظم رهبری عرصه جهانی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه به مسکو سفر کرده است، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
 



در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس به عنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور