Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران سرپرست شهرداری ساری گفت: با همت مدیران و کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری ساری، نواقص و ضعف های گوناگون در حوزه های عمرانی، ترافیکی، گردشگری و غیره را مرتفع خواهیم کرد و ساری را به محیطی به مراتب بهتر و ایده‌آل‌تر برای زندگی شهری تبدیل می کنیم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، بیست و ششم دی ماه، حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری مرکز استان به همراه صالحی‌نیا سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، حمیدی سرپرست معاونت خدمات شهری، بربسته سرپرست معاونت شهرسازی معماری و امور مناطق و جمعی از روسای سازمان های تابعه و مدیران دوایر شهرداری ساری از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و برخی پروژه های مهم عمرانی و گردشگری شهرداری ساری بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در این بازدید، حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری ضمن تاکید بر تلاش بیشتر مدیران و مجموعه کارکنان شهرداری برای تسریع عملیات اجرایی این پروژه های مهم عمرانی گفت: با همت مدیران و کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری ساری، نواقص و ضعف های گوناگون در حوزه های عمرانی، ترافیکی، گردشگری و... را مرتفع خواهیم کرد و ساری را به محیطی به مراتب بهتر و ایده‌آل‌تر برای زندگی شهری تبدیل می کنیم.
 
همچنین سرپرست شهرداری ساری در بازدید از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مجدداً با قدردانی از تلاش های همکاران این سازمان در راستای پیشگیری از بروز حوادث و نیز امدادرسانی به حوادث پیش آمده، بر لزوم بروزرسانی و تکمیل تجهیزات این سازمان تاکید کرد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها سرپرست شهرداری شهرداری ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ظهر امروز وقوع یک فقره حریق و انفجار گاز پیک نیک در طبقه سوم ساختمان مسکونی واقع در محله حکم آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ململی بیان کرد: به دلیل وقوع انفجار صورت گرفته در این ساختمان، بخشی از دیوار‌ها تخریب شده و به وسایل منزل آسیب رسیده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این حادثه به علت شدت انفجار سیلندر پیک نیک یک نفر خانم مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس حاضردرمحل به بیمارستان منتقل شد.

ململی گفت: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد