Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از وبدا، کیانوش جهانپور روز شنبه با اعلام این مطلب افزود: این اقدام با هدف اقناع افکارعمومی، کمک به تغییر نگرش و نهایتاً تغییر رفتار و جلب مشارکت اجتماعی در گستره ملی به عنوان بزرگترین کارزار فرهنگی، اطلاع رسانی و تبلیغاتی خاورمیانه انجام خواهد شد و امید می رود با این اقدام، شاهد همراهی بیش از پیش مردم در عزم ملی برای غلبه بر کرونا باشیم و متناسب با انتظارات نظام سلامت و مدافعان سلامت، عملیات وسیع و عمیقی برای همراهی مردم به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از آنجا که انجام این اقدام در گستره و عمق وسیع ملی و با استفاده از همه ابزارها، رسانه ها و روش های علمی و مدرن، بدون همراهی نهادهایی که تمایل دارند مسئولیت اجتماعی خود را در این راه ایفاء کنند، مقدور نیست، امیدواریم تا همراهی برندهای برتر و پیشرو کشور را در این مسیر داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، در ۱۰ ماه گذشته از زمان شیوع کرونا در ایران تاکنون یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۲۹۵ فرد مبتلا به کرونا شناسایی شده و از این تعداد ۵۶ هزار و ۶۲۱ نفر جان خود را از دست دادند. در این مدت سه خیز کرونا در اسفند ۹۸، خرداد و تابستان ۹۹ و پاییز ۹۹ پشت سر گذاشته شده است و خطر خیر چهارم در بهمن و اسفند به خصوص با توجه به جهش ویروس کرونا بالاست.

ویروس کرونا عامل بیماری کووید ۱۹ از اواخر سال ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین مشاهده و در مدت کوتاهی در همه جهان منتشر شد به طوری که سازمان بهداشت جهانی در اسفند ۹۸ (فوریه ۲۰۲۰) بروز پاندمی (همه گیری جهانی) این بیماری را تأیید کرد.

بیماری کووید ۱۹ بر اساس آمار رسمی کشورها تاکنون بیش از ۹۴ میلیون نفر را در دنیا مبتلا کرده و بیش از دو میلیون نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از داده‌اند. ایران از نظر تعداد فوت کرونا و بدون در نظر گرفتن نسبت جمعیت نهمین کشور دنیاست. تعداد فوت کرونا در آمریکا، برزیل، هند، مکزیک، ایتالیا، انگلیس، فرانسه و روسیه بیش از ایران بوده است.

ویروس کرونا با دست آلوده یا عطسه و سرفه و حتی قطرات تنفسی از طریق دهان، بینی و چشم به افراد منتقل می‌شود. تنگی نفس، خستگی و بدن درد، اختلال در بویایی و چشایی و مشکلات گوارشی از جمله علائم بیماری کووید ۱۹ است. بیش از ۸۰ درصد مبتلایان به ویروس دچار بیماری خفیف می‌شوند.

جهش ویروس کرونا در انگلستان که موجب افزایش سرایت و بیماری زایی آن شده، نگرانی های جدیدی را در جهان به وجود آورده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کیانوش جهانپور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کیانوش جهانپور ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کیانوش جهانپور اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند؛ پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مأمور پلیس در بیمارستان، محرز شد درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک