Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید فاضلی در حالی در آستانه قطع همکاری زود هنگام با باشگاه نساجی قرار گرفته است که پیش از شروع مسابقات نقد‌های زیادی به انتخاب او وارد بود.

مسئولان باشگاه نساجی این مربی جوان که فصل گذشته دستیار محمود فکری بود، او را به عنوان نفر اول کادر فنی خود انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان این تیم  همان کاری را کردند که چند باشگاه فوتبال ایران انجام داده و نتیجه‌ نگرفته بودند.

به هر حال در یک دهه اخیر شاهد یک تغییر نسل اساسی بین مربیان فوتبال ایران بودیم و این موضوع را می‌توان نشات گرفته  از فوتبال جهان ببینیم. البته در فوتبال جهان به این صورت است که پس از بررسی‌ها و  اطمینان کافی از سطح توانایی چهره‌های جوان، آن‌ها را برای هدایت تیم خود به کار می‌گیرند. در بسیاری از باشگاه‌های اروپایی شاهد این موضوع هستیم، اما در فوتبال کشورمان فقط از ظاهر قضیه الگو برداری شده است.

تردیدی در آن وجود ندارد که مربیان جوانی که در فوتبال اروپا خودی نشان دادند پیش از هدایت تیمشان ضمن گذراندن دوره‌های مربیگری، از رده‌های پایین کار خود را شروع کرده و یک شبه روی نیمکت تیم‌های بزرگ نمی‌نشینند.

این موضوع را در تمام بخش‌های فوتبال ایران شاهد هستیم؛ در لیگی که نامش حرفه‌ای است اما کوچکترین شباهتی از لحاظ ساختاری و برنامه ریزی با لیگ‌های معتبر دنیا ندارد.   

 باشگاه نساجی تاوان اشتباهات خود را پس می دهد 

البته این روز‌ها فوتبال وارد دنیای پیچیده تری شده است. همانگونه که اشاره شد تنها  تیم نساجی نبود که در انتخاب سرمربی جوان خود اصول حرفه‌ای را رعایت نکرد و در حال حاضر تاوان آن را پس می‌دهد. چند هفته پیش هم چنین اتفاقی را در باشگاه ماشین سازی شاهد بودیم. این تیم تبریزی بازی‌های لیگ برتر فوتبال را با وحید بیاتلو شروع کرد، مربی که هیچ سابقه‌ای در لیگ برتر نداشت. بیاتلو  ماشین سازی را که در فصل‌های اخیر دغدغه‌ای برای سقوط نداشت با افکاری برای لیگ بیستم بست که از همان روز‌های اول قابل پیش بینی بود که این تیم جزو کاندیدا‌های سقوط خواهد بود.  

از آنجایی که مدیران فوتبال کشورمان اصولا اعتقادی به ثبات ندارند، کار برای مربیان جوان همانند بیاتلو هم سخت‌تر شد و دیدیم که باشگاه ماشین سازی در هفته پنجم این مربی را کنار گذاشت.  

انتخاب بدون آگاهی، نساجی را وارد بحران کرد 

در حال حاضر تیم نساجی هم با چند هفته تاخیر در همان مسیری قرار گرفته است که ماشین سازی آن را سپری کرد؛ انتخاب بدون آگاهی که شروع خوبی برای نساجی‌ها داشت، اما خیلی زود تیم محبوب مازندران را وارد بحران کرد.  

تیم فوتبال  نساجی در ۷ هفته اخیر  با هدایت فاضلی ۲ مساوی و ۵ شکست کسب کرده است و  شاید همه  روی کاغذ فاضلی را مقصر شکست‌ها بدانند، اما نباید مدیران باشگاه نساجی را در این قضیه بی تقصیر بدانیم چرا که انتخاب  سرمربی از سوی آن‌ها بوده است. به هر حال یکی از ریشه دارترین تیم‌های فوتبال ایران در مسیری قرار گرفته که به سقوط منجر خواهد شد.  

در طول چند سال اخیر چنین اشتباهاتی را در تیم‌های مردمی، پرطرفدار و با قدمت شاهد بودیم. تیم‌هایی که هزاران هوادار عاشق با  نتایج تیم محبوب خود زندگی می‌کنند. برکناری یک سرمربی و تغییر و تحولات در کادر فنی نساجی  پاسخ مناسبی برای هواداران این تیم شمالی نیست و مدیران این باشگاه باید خود را مورد نقد قرار بدهند و جرات عذرخواهی و حتی استعفا داشته باشند.  

بیشتر بخوانید

خداحافظی فاضلی از بازیکنان نساجی مازندران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران وحید فاضلی لیگ برتر فوتبال باشگاه نساجی فوتبال ایران ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت