Web Analytics Made Easy - Statcounter


رویداد۲۴ پروانه سحلشوری، درباره توهین و تخریب برخی اشخاص سیاسی توسط نمایندگان مجلس یازدهم در فضای مجازی گفت: جماعتی همیشه به خود حق می‌دهند هر طوری که می‌خواهند در مورد بقیه حرف بزنند و برخورد کنند.

وی با اشاره به سخنان نماینده ابهر در خصوص فائزه هاشمی دختر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، عنوان کرد: در جایی مشاهده کردم که آقای شجاعی متنی با این مضمون نوشته‌اند که نمی‌خواهند اخلاق را زیر پا بگذارند و چنین گفتمانی هدف شان نبوده است اما خب حرفی که زدند درست نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلحشوری به حواشی حضور وزیر راه و شهرسازی در مجلس و اظهارات رییس مجلس خطاب به اسلامی مبنی بر اینکه «ماسکت را بردار، اینجا رییس جمهور نیست»، اشاره کرد و گفت: این سخنان هم یک نوع توهین است. توهین شاخ و دم ندارد. ناسزا  گفتن و تهمت زدن اولین کاری که می‌کند تراز و شأن مجلس را پایین می آورد، از مجلس هم انتظار نمی‌رود در این سطح گفت وگو شود.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم ادامه داد:هنگامی که توئیت نماینده ابهر را را در خصوص خانم هاشمی خواندم فکر کردم اشخاصی موسوم به تندروها یا ارتش سایبری‌ها توئیت کرده‌اند. فکر نمی کردم یک نماینده مجلس چنین حرفی را زده باشد، زیرا معمولا این رفتارها از چنین افرادی سر نمی‌زند.

وی خاطر نشان کرد: یک نماینده مجلس نباید بر قطاری سوار شود که شأن و جایگاه مجلس را زیر پا بگذارد اما مشاهده می‌کنیم در مجلس یازدهم چنین رفتارهایی وجود دارد. حتی اگر آقای قالیباف مشاجره‌ای با رئیس‌جمهور دارد نباید بگونه ای رفتاری کند تا حرمتی شکسته شود.

نماینده مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شاید در کشورهای دیگر چنین درگیری‌هایی بین دولتمردان وجود داشته باشد اما در جایی مانند کشور ما که اخلاق اسلامی وجود دارد همچین رفتاری در تراز دینی ما نمی‌گنجد.

وی ادامه داد: متاسفانه از آنجایی که فضا به سمت اقتدار گرایی پیش میرود یک عده هم در این میان به خودشان اجازه می‌دهند بعضی حرفها را بزنند. کافی است شما حرفی بزنید و به نهادی که قدرت دارد متصل نباشید آن موقع انواع شاکی‌ها از جاهای مختلف سر در بر می آورند،اما اگر از این‌ افراد  شاکی شوید مسیر دشواری در پیش خواهید داشت. 

سلحشوری با بیان این که فشار افکار عمومی می‌تواند از بسیاری بی اخلاقی‌ها جلوگیری کند، بیان کرد: فشار افکار عمومی باعث شد تا حدی نماینده ابهر عقب نشینی کند. فشار افکار عمومی باعث شد در روزنامه کیهان آقای شریعتمداری بگوید حرف آقای صدیقی درست نبوده است. از این رو معتقدم مردم نباید خودشان را دست کم بگیرند.

منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رئیس جمهور محمدباقر قالیباف انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!

ترامپ به اعتراضات حمایت از فلسطین در تجمعات دانشجویی اخیر در آمریکا واکنش نشان داد و خواستار توقف آن شد.   به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.   به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»   این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.   همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه واکنش عباس عبدی به اعتراضات دانشجویان در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان پخته نمی‌شود نقشه جهانی اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی (+عکس)

دیگر خبرها

  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟