Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه یک نماینده مجلس نباید بر قطاری سوار شود که شأن و جایگاه مجلس را زیر پا بگذارد، گفت: ناسزا گفتن و تهمت زدن تراز و شأن مجلس را پایین می‌آورد.

پروانه سلحشوری درباره توهین و تخریب برخی اشخاص سیاسی توسط نمایندگان مجلس یازدهم در فضای مجازی گفت: جماعتی همیشه به خود حق می‌دهند هر طوری که می‌خواهند در مورد بقیه حرف بزنند و برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان نماینده ابهر در خصوص فائزه هاشمی دختر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، عنوان کرد: در جایی مشاهده کردم که آقای شجاعی متنی با این مضمون نوشته‌اند که نمی‌خواهند اخلاق را زیر پا بگذارند و چنین گفتمانی هدف شان نبوده است اما خب حرفی که زدند درست نبود.

سلحشوری به حواشی حضور وزیر راه و شهرسازی در مجلس و اظهارات رییس مجلس خطاب به اسلامی مبنی بر اینکه «ماسکت را بردار، اینجا رییس جمهور نیست»، اشاره کرد و گفت: این سخنان هم یک نوع توهین است. توهین شاخ و دم ندارد. ناسزا  گفتن و تهمت زدن اولین کاری که می‌کند تراز و شأن مجلس را پایین می آورد، از مجلس هم انتظار نمی‌رود در این سطح گفت وگو شود.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم ادامه داد:هنگامی که توئیت نماینده ابهر را را در خصوص خانم هاشمی خواندم فکر کردم اشخاصی موسوم به تندروها یا ارتش سایبری‌ها توئیت کرده‌اند. فکر نمی کردم یک نماینده مجلس چنین حرفی را زده باشد، زیرا معمولا این رفتارها از چنین افرادی سر نمی‌زند.

وی خاطر نشان کرد: یک نماینده مجلس نباید بر قطاری سوار شود که شأن و جایگاه مجلس را زیر پا بگذارد اما مشاهده می‌کنیم در مجلس یازدهم چنین رفتارهایی وجود دارد. حتی اگر آقای قالیباف مشاجره‌ای با رئیس‌جمهور دارد نباید بگونه ای رفتاری کند تا حرمتی شکسته شود.

نماینده مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شاید در کشورهای دیگر چنین درگیری‌هایی بین دولتمردان وجود داشته باشد اما در جایی مانند کشور ما که اخلاق اسلامی وجود دارد همچین رفتاری در تراز دینی ما نمی‌گنجد.

وی ادامه داد: متاسفانه از آنجایی که فضا به سمت اقتدار گرایی پیش میرود یک عده هم در این میان به خودشان اجازه می‌دهند بعضی حرفها را بزنند. کافی است شما حرفی بزنید و به نهادی که قدرت دارد متصل نباشید آن موقع انواع شاکی‌ها از جاهای مختلف سر در بر می آورند،اما اگر از این‌ افراد  شاکی شوید مسیر دشواری در پیش خواهید داشت. 

سلحشوری با بیان این که فشار افکار عمومی می‌تواند از بسیاری بی اخلاقی‌ها جلوگیری کند، بیان کرد: فشار افکار عمومی باعث شد تا حدی نماینده ابهر عقب نشینی کند. فشار افکار عمومی باعث شد در روزنامه کیهان آقای شریعتمداری بگوید حرف آقای صدیقی درست نبوده است. از این رو معتقدم مردم نباید خودشان را دست کم بگیرند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حسن روحانی حسین شریعتمداری مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف پروانه سلحشوری کاظم صدیقی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 یک نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید. 
این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه‌ قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.
اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • فیلم/ روایت روح‌الامینی از رقبای قالیباف برای ریاست مجلس
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف