Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد پاکمهر در گفتگو با مهر با اشاره به خبر جابجایی احتمالی استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: جابجایی استاندار خراسان شمالی در شرایط کنونی به هیچ وجه به نفع مردم نیست زیرا این جابجایی‌ها مسیر پیشرفت استان را کند خواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه بیشترین جابجایی استاندارهای خراسان شمالی پس از تأسیس در این دولت بوده است، گفت: وزارت کشور و رئیس جمهور مصالح مردم را با جابجایی استانداران معامله نکنند زیرا این امر باعث بی اعتمادی مردم نسبت به مجموعه نظام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انتصاب ۵ استاندار و سرپرست استانداری در این دولت را مورد نقد و تذکر جدی دانست و افزود: این تغییرات صرفاً منافع مردم را به خطر می‌اندازد و فایده‌ای برای استان نخواهد داشت.

پاکمهر با اشاره به انعقاد تفاهم نامه‌های متعدد ملی در زمان حضور استاندار فعلی گفت: باید این استاندار تا پایان دولت بر کرسی مسئولیت خود باقی بماند تا پروژه‌های عمرانی متعهد شده از سوی دولت و این فرد به بهره برداری برسد و مردم بتوانند از نتایج این قراردادها استفاده کنند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به تغییرات متعدد استانداران این استان، گفت: هر استاندار مدت زیادی را صرف شناخت خراسان شمالی کرده است به این ترتیب وقت و منابع استان طی این سال‌ها به هدر رفته که ضرر آن را فقط مردم لمس کردند.

وی ضمن هشدار به رئیس جمهور مبنی بر لزوم توجه به زیرساخت‌ها و توسعه خراسان شمالی به جای تغییر مسئول ارشد اجرایی استان، در انتها با تاکید بر اینکه حامی و موافق تمام اقدامات استاندار خراسان شمالی نیستیم، بیان داشت: اعتراض ما به جابجایی‌های پیاپی است زیرا این جابجایی‌ها را بر خلاف مصلحت استان و مردم می‌دانیم و مسئولان دولت به جای تغییر در استاندار، حرکت این استان برای توسعه و پیشرفت را شتاب بدهند زیرا تعهداتی چون فاز ۲ پتروشیمی، پروژه نیمه کارده سیمان سمنگان، اتصال استان به راه آهن سراسری کشور، همچنین تعیین تکلیف باند دوم جاده بجنورد به گلستان و جاده بجنورد، سنخواست به میامی از جمله خواسته‌های مردم برای اجرایی شدن و به پایان رسیدن است و تغییر استاندار به خاطر برخی مسائل سیاسی، دردی از مشکلات مردم این خطه محروم را دوا نمی‌کند.

کد خبر 5123339

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی مجمع نمایندگان خراسان شمالی ویروس کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان بوشهر کرمانشاه شهرکرد شهرستان کرج آلودگی هوا زلزله شیوع کرونا اقامه نماز جمعه عکس استانها استاندار خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری

به گزارش «نماینده»، سید علی یزدی خواه نماینده مردم، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خبر داد که در آن به تصمیمات برای تقسیمات جدیدی کشوری و تعرض به یکپارچگی شهرستان ری اعتراض شده است. متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان تهران رسیده به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر وحیدی
وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)؛ همانگونه که استحضار دارید، ملک ری یکی از کهن ترین شهرهای جهان با قدمت بیش از ۸ هزار سال بوده و شیخ البلاد و عروس جهان اسلام با هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی خود با تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب به عنوان قبله تهران معرفی گردیده است.

پیرو اخبار واصله در خصوص طرح تشکیل استان های تهران غربی و شرقی، تاکید می گردد طرح مذکور به هیچ وجه نباید منجر به جابجایی محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنجگانه ... ری گردد.

هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده سیاسی کنونی، علاوه بر صدمه به هویت و تاریخ این شهرستان، خسارات جبران ناپذیری بر سرمایه های مادی و معنوی مردم ولایت مدار شهرستان ری وارد و موجبات اعتراض شدید اهالی و ساکنین را فراهم می آورد.

لذا تقاضامند است دستور فرمائید از هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده جغرافیایی شهرستان ری احتراز و قبله تهران بدون کوچکترین خدشه و به صورت یکپارچه در حریم حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حفظ گردد و جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

بدیهی است با توجه به مطالبات مردمی جهت تحقق این مهم، از همه اختیارات و ظرفیت های قانونی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد گردید.

/

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است