Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئيس اداره امور عشايری شهرستان دهلران گفت: در راستای حمایت از عشایرتحت پوشش این شهرستان ۲میلیارد تومان تسهیلات در سال جاری به این قشر پرداخت می شود.

«فرهاد اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: این میزان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و با محوریت بانک کشاورزی پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: تسهیلات پرداختی جهت پرواربندی و خرید علوفه مورد نیاز دام عشایر به آنها پرداخت می شود.

 

اسکندری تصریح کرد:  عشایر شهرستان دهلران 1600خانوار با جمعیتی معادل 8000هزار نفر هستند که اداره امور عشایری، آن ها را تحت حمایت و پوشش خود دارد.

 

وی  بیان کرد: عشایر شهرستان دهلران دارای 200هزار راس دام  بوده که از این تعداد 180هزار راس دام سبک و مابقی دام سنگین هستند.

 

رئیس اداره امور عشایری دهلران خاطرنشان کرد: ارزش تولیدات عشایر شهرستان دهلران در سال جاری بیش از 300میلیارد تومان است که این تولیدات شامل  گوشت قرمز، روغن، شیر، پشم، کشک و ... است.

 

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: تسهیلات رونق تولید عشایر دهلران شهرستان دهلران پرداخت می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در شهرستان دهلران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سردار جمال سلمانی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت‌_ اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان دهلران در یک اقدام اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری عامل خرید و فروش اشیا عتیقه شدند.

وی افزود: متهم با یک دستگاه سواری پژو پارس در محور مواصلاتی دهلران در حال انتقال اشیا عتیقه بود، اما با هماهنگی مراجع قضائی و همکاری سربازان گمنام امام زمان خودروی وی توقیف و به پلیس انتظامی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: از خودروی متهم، هفت قطعه اشیای عتیقه شامل دستبند، ظروف مسی، بشقاب و جام فلزی کشف شد.

سردار سلمانی ادامه داد: کارشناسان میراث فرهنگی، قدمت اشیا مکشوفه را مربوط به هزاره نخست قبل از میلاد برآورد کردند.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 751501

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار تن کلزا در دهلران برداشت شد
  • برخورد قاطع با متصرفان اراضی ملی در شهرستان دهلران
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را تسهیل‌ کنند
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام