Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@05:35:23 GMT

کانون یاریگران زندگی در شبکه شاد راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۰۲۵۵

کانون یاریگران زندگی در شبکه شاد راه‌اندازی شد

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر از ایجاد کانال یاریگران زندگی در لینک معاونت پرورشی و فرهنگی شبکه شاد خبر داد و گفت: با ایجاد این بستر در فضای مجازی، انتظار می‌رود افراد بیشتری تحت پوشش برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد برای دانش آموزان، اولیا و مربیان قرار گیرند.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در ادامه این فعالیت، گروه‌های کانون یاریگران زندگی در قسمت پیام‌رسان شبکه شاد در سطح استان‌های سراسر کشور راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیشگیری نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، گفت: با آموزش مهارت‌های زندگی می‌توان تاب‌آوری را در گروه هدف افزایش داد.

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری افزود: با استفاده حداکثری از فضای مجازی و اهمیت آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور؛ اجرای فعالیت‌های آموزشی در زمینه پیشگیری اولیه از اعتیاد با اولویت مهارت‌های زندگی و افزایش تاب‌آوری و توانمندسازی دانش‌آموزان در سه دوره تحصیلی در حال انجام است.

اسماعیلی تصریح کرد: بسترسازی اولیه برای برگزاری کلاس‌های آموزشی آنلاین (به‌صورت مجازی) با موضوع پیشگیری اولیه از اعتیاد در برخی از مدارس به‌صورت پایلوت انجام شده است.
وی به برخی اهداف ستاد مبارزه با موادمخدر اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد، آموزش مهارت‌های زندگی، بسط و گسترش روحیه نشاط، شادابی، امیدواری، اعتماد اجتماعی، جلب مشارکت‌های مردمی و مشارکت در اجرای طرح‌های آموزشی بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در امر مبارزه با موادمخدر از مهم‌ترین موضوعاتی هستند که به‌طور جد پیگیری می‌شوند.

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد خاطرنشان کرد: در این برهه حساس از زمان، می‌بایست به تقویت مبانی مهارت‌های ارتباطی با هدف پیشگیری از اعتیاد، مداخله زودهنگام در پیشگیری از بحران‌های اجتماعی به‌ویژه مُعضل موادمخدر، نقش مهدهای کودک، مدارس، دانشگاه‌ها در حوزه پیشگیری توجه جدی شود.

اسماعیلی افزود: انتظار می‌رود با ایجاد این بستر در فضای مجازی، افراد بیشتری نسبت به سال گذشته تحت پوشش برنامه‌های پیشگیری اولیه از اعتیاد برای دانش آموزان، اولیا و مربیان قرار گیرند.

منبع: ایرنا

کد خبر 468899

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشگیری از اعتیاد کانون یاریگران زندگی شبکه شاد فضای مجازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی