Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@19:03:05 GMT

مذاکره با بایدن !

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۰۲۸۰

مذاکره با بایدن !

به گزارش خبرگزاری فارس- محمدرضا ذاکری کارشناس سیاسی: آیا بایدن با ترامپ تفاوت دارد !؟  بایدن نیز همچون ترامپ و سایر روسای جمهور قبلی آمریکا سیاست‌های مشابه نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارند.

سیاست‌های دو پهلو که می‌توان با کمی تامل به آن پی برد؛ خود آنها خودشان را قبول ندارند. وضع کنونی شان را نظاره کنید، بسیار تماشایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری که الان حاکم است درباره‌ انتخاباتی که برگزار شده می‌گوید این متقلبانه ترین انتخابات تاریخ آمریکاست.

این را رئیس جمهوری می‌گوید که خودش درحال حاضر زمامدار کشورشان و خودش متولی انتخابات است. 
آیا درست است که به کشوری که خودشان خودشان را قبول ندارند، دوباره اعتماد کنیم؟

و اقتصاد ملی خود را با وابستگی به غرب و غرب زدگی به بطالت ببریم این درست است که پتانسیل کشوری همچون ایران را با کسی شریک شویم که درگیر داخلی دارند.

امروزه به عنوان یک ایرانی به خود میبالم که از نظر دفاعی کشورم در ستوه بالای جهان قرار دارد چون در این راه به کسانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده اعتماد شد و کارهای بزرگی انجام دادند. جناب روحانی و دولت تدبیر خواهشا این بار برای مذاکره تدبیری نفرماید و بگذارید این چند ماه تمام شود، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، سیاست ما در قبال آمریکا سیاست مشخص و حساب شده است و با رفت و آمد افراد تغییر نمی‌کند.

بهتر است دولتمردان ما نیز با اتکا به خداوند متعال و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب با استفاده از پتانسیل های داخلی به فکر آبادانی کشور و اقتصاد ملی بوده و با ایستادگی و نداشتن وابستگی به غرب بتوانند ایرانی مقتدر تر از همیشه ایجاد کنند و این مهم دور از  دسترس نیست.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: ترامپ آمریکا جمهوری اسلامی ایران مذاکره دیپلماسی خودکفایی پتانسیل های داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است

«انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی که برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

 امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

«انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت