Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی منصوری در آیین رونمایی از اقلام بهداشتی تولید شده با عنوان پروژه "ﺣﻤﺎﻳﺖ از ﻛﺴﺐ و ﻛﺎرﻫﺎیﺧﺮد و ﻧﻮﭘﺎ از ﻃﺮﻳﻖ واﺣﺪﻫﺎی اﻗﺘﺼﺎدی آﺳﻴﺐﭘﺬﻳﺮ ﺑﺮای ﺳﺎﻟﻤﻨﺪان و زﻧﺎن ﺑﺎردار در دوران همه‌گیری ویروس کرونا" که با حضور " لیلا جودان" نماینده صندوق جمعیت ملل متحد در ایران (UNFPA) معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  اظهار امیدواری کرد که حمایت از کسب و کار‌های خرد به سیاستگذاری‌های اثرگذاری در این حوزه منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این رویکرد می‌تواند به اجرای پروژه‌های بزرگ ملی نیز بیانجامد، در این پروژه سعی کردیم کار در بدنه وزارتخانه انجام شود البته از ظرفیت NGO‌ها نیز استفاده شده است.

منصوری تاکید کرد: با توجه به این که نظام اجرایی و سیاست گذاری کشور در حال تدوین برنامه هفتم توسعه است و این پروژه نیز از اجرای کسب و کار‌های خرد و کوچک حمایت می‌کند بنابراین می‌تواند نقش مهمی در برنامه هفتم داشته باشد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: هدف از این پروژه، ﺣﻤﺎﻳﺖ از ﻛﺴﺐ وﻛﺎرﻫﺎیﺧﺮد و ﻧﻮﭘﺎ در زمینه ﺗﻬﻴﻪ و ﺗﻮزﻳﻊ اﻗﻼم ﺑﻬﺪاﺷتی ﺑﺮای ﺳﺎﻟﻤﻨﺪان و زﻧﺎنﺑﺎردار در دوره کووید ۱۹ با رعایت استاندارد‌های تعیین شده وزارت بهداشت است که با به کارگیری و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای زنان سرپرست خانوار در فرآیند تولید این اقلام در واحد‌های اقتصادی کوچک و متوسط در حال انجام است.

منصوری اظهار کرد: پروژه یاد شده ذﻳﻞ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻛﺎری ﻣﺸﺘﺮک ﺳﺎل ۲۰۲۰ ﻣﻴﻼدی وزارت ﺗﻌﺎون، ﻛﺎر و رﻓﺎه اﺟﺘﻤﺎعی ﺑﺎ ﺻﻨﺪوق ﺟﻤﻌﻴﺖ ﻣﻠﻞﻣﺘﺤﺪ تعریف و تسهیل گری پروژه به صورت برون سپاری انجام شده، اما مسئولیت نظارت بر این پروژه به عهده وزارتخانه است.

در این مراسم، نمونه‌های تولید شده اقلام مصرفی ﺑﻬﺪاﺷـتی ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز و پیشنهاد شده توسط صندوق جمعیت ملل متحد در ایران شامل ﻣﺎﺳـک ﺟﺮاحی، ﻣﺎﺳـک ﻓﻴﻠﺘﺮدار (N۹۵)، دستکشﻻﺗﻜﺲ، ﻋﻴنکﺣﻔﺎﻇتی، ﻗﺎبﺣﻔﺎﻇتی ﺻـﻮرت و ﮔﺎن ﻳﻜ ﺒﺎرﻣﺼـﺮف ﭘﺰﺷـکی معرفی شد.

در پایان این نشست از خدمات لیلا جودان نماینده صندوق جمعیت ملل متحد در ایران (UNFPA)، با توجه به پایان ماموریت وی در ایران تقدیر و لوح سپاسی به رسم یادبود به وی اهدا شد.

بیشتربخوانید

طراحی سامانه مزیت سنجی شغلی مبتنی بر نیاز‌های کشور

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغالزایی کسب و کار های خرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رکنا، واکاوی رسانه ای زمینه های چالش های تولید دانش بنیان در کشور، ایجاد رقابت سازنده در میان صاحبان اندیشه، خبرنگاران و اصحاب رسانه و افزایش تأثیرگذاری رسانه‌ها بر شبکه های حوزه تولید و اشتغال کشور از اهداف برگزاری جایزه ملی سرآمدان ایران است.

در لوح اهدایی رئیس جشنواره به مقدسی آمده است: بنا به تجارب ارزنده حضرتعالی در حوزه اقتصاد دانش بنیان و فناوری های مالی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری منصوب می شوید. امید است با بهره مندی از دانش شما زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد فراهم گردد.
محمدرضا مقدسی کارآفرین ایرانی، در سن ۲۹ سالگی صاحب مجموعه های مختلف اشتغالزایی در ایران هست که از تخصص های وی میتوان به تدریس بازارهای مالی، مشاوره کسب و کار، آموزش فضای مجازی و... اشاره کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899842

دیگر خبرها

  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد