Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: تبیین و گسترش معارف اسلامی و تحکیم مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراه معرفی و شناساندن سیره و زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) و ولایت پذیری حضرت فاطمه زهرا (س) از مهمترین اهداف این اعزام‌ها است.

وی با بیان اینکه از آغاز ایام فاطمیه اول و دوم، در تمامی شهرستان‌های استان آذربایجان‌غربی، ویژه برنامه‌های سالگرد شهادت دخت رسول اکرم (ص) به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است، افزود: بیشتر برنامه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در حال اجرا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداش زاده از توزیع بسته کمک‌های مومنانه به مناسبت ایام فاطمیه در استان خبر داد و گفت: به دلیل حمایت از اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع بسته کمک‌های مومنانه با همکاری بنیاد علوی، علما و مردم خیر و هیئت امنای مساجد در حال انجام بوده و به مناسبت ایام فاطمیه نیز توزیع این بسته‌ها آغاز شده و تا پایان سال نیز تداوم دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به توزیع ۷۰ هزار بسته کمک‌های مومنانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون خبر داد و گفت: علاوه بر این با کمک علما، روحانیون و خیرین محلات مختلف، نسبت به تهیه و توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی اقدام کرده‌ایم.

برپایی نمایشگاه کوچه‌های بنی هاشم همزمان با ایام فاطمیه

وی پخت و توزیع غذای گرم، برگزاری مراسم عزاداری، سخنرانی و نوحه خوانی توسط مساجد و هیئت‌های مذهبی، برگزاری مراسم بزرگداشت ایام فاطمیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی به صورت حضوری فردا در خیابان‌های امام و عطایی و همچنین همزمان در ۱۲ شهرستان استان را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت ایام فاطمیه در استان عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برپایی نمایشگاه کوچه‌های بنی هاشم به همراه برگزاری مراسم و آئین‌های عزاداری در مساجد و حضور هیئت‌ها و دستجات عزاداری در خیابان‌ها و میادین اصلی را از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه در استان ذکر کرد.

داداش زاده، پویش «دست به دامن نور» و «پویش پشت به پشت هم» را از دیگر اقدامات این اداره کل اعلام کرد و گفت: این پویش‌ها در راستای تسویه بدهی افرادی که با کرونا معیشت آنها تحت تأثیر قرار گرفته، راه اندازی شده است.

داداش زاده با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی روحانیون در مناطق محروم و کم برخوردار استان، خاطرنشان کرد: روحانیون استان با تشکیل ۱۵۷ گروه جهادی به همراه تعدادی از هیئت‌های مذهبی در دوران شیوع بیماری کرونا با حضور در بیمارستان‌های استان، کمک حال کادر درمان و بیماران کرونایی بودند.

کد خبر 5123386

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد داداش زاده ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد بوشهر شهرستان کرج آلودگی هوا زلزله شیوع کرونا اقامه نماز جمعه عکس استانها آذربایجان غربی ایام فاطمیه داداش زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی