Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:45:27 GMT

کمبود کالاهای اساسی از طریق مرکز پیگیری می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۰۶۱۷

به گزارش خبرنگار ایرنا، جهانگیر رستم زاد روز شنبه در نشست گفت و گوی بخش خصوصی و دولت اظهار داشت: با پایش ، رصد و انعکاس به موقع مسایل و مشکلات اکنون مشکلی در زمینه کالاهای اساسی مورد نیاز استان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: هفته جاری مشکل کمبود شکر در بحث زنبورداران وجود داشت که حتما به مرکز منعکس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به اینکه استان کارخانه تولید قند و شکر ندارد و به خاطر کاهش هزینه ها شکر مورد نیاز از استان های همجوار یعنی کرمانشاه تامین می شود، مکاتباتی برای تامین آن صورت گرفته است.

رستم زاد گفت: مشکلی برای تامین شکر خانوار در استان وجود ندارد اما در بحث کمبود شکر صنف زنبورداران با مشکل مواجه هستیم.

پارک علم و فناوری باید به تولید محتوا بیشتر توجه کند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در ادامه این نشست در بررسی مشکلات طرح کارخانه نوآوری پارک علم و فناوری استان نیز گفت: پارک علم و فناوری استان بیشتر در زمینه سخت افزاری تلاش می کند که نیاز است به طرح های جدید و نرم افزاری نیز توجه ویژه داشته باشد.

رستم زاد اظهار داشت: پیگیری های لازم از طریق شهرداری برای تقسیط عوارض صدور مجوز راه اندازی کارخانه نوآوری استان صورت گرفته که امیدواریم هرچه سریع تر این مشکل نیز برطرف شود.

مدیرعامل پارک علم و فناوری ایلام نیز در این نشست گفت: کارخانه نوآوری قرار است با حضور ۵۰ شرکت و ۳۲ کارگاه و آزمایشگاه احداث شود اما با توجه به قرار گرفتن زمین در محدوده شهر ، شهرداری عوارض صدور پروانه را مطالبه کرده که توان پرداخت آن به صورت یکجا از عهده این پارک خارج است.

کامران طاهرپور اظهار داشت: فاز اول این مجتمع با ۱۹ کارگاه قرار است ۲۲ بهمن سالجاری واگذار شود که امیدواریم با همراهی شهرداری هرچه سریع تر این مشکل برطرف شود.

وی افزود: خوشبختانه طرح های بسیار خوبی در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری از سوی فعالان این پارک در دست اقدام است که مورد استقبال نیز قرار گرفته اند.

گفتنی است، در این نشست مسایل و مشکلات ۲ طرح کارخنه قند نگین زاگرس ایلام و کارخانه نوآوری بررسی شد.

برچسب‌ها ایلام اشتغال زایی دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام اشتغال زایی دانشگاه ایلام اشتغال زایی دانشگاه اخبار کنکور پارک علم و فناوری کارخانه نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات ريیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:
«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت