Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: در حال حاضر نان تراکتور را می خورم و تمام تمرکزم روی موفقیت این تیم مقابل استقلال است.

میلاد فخرالدینی در گفت و گو با فارس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتور قبل از دیدار با استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و البته تمام تلاش مان را برای بهتر شدن به کار گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازی با ذوب‌آهن هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و برای دیدار با استقلال آماده هستیم. ان‌شاالله با بردن این بازی به صدر جدول نزدیک شویم.

وی درباره اینکه آیا تقابل با تیم سابقش از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است، توضیح داد: الان بازیکن تراکتور هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم. به همین دلیل تقابل با استقلال برای من اهمیتی ندارد اما بازی با این تیم و همچنین پرسپولیس همیشه حساسیت خاصی دارد. به همین دلیل تمام تمرکزمان را به کار می‌گیریم تا بهترین عملکرد را در این مسابقه حساس به موفقیت برسیم.

مدافع تیم تراکتور ادامه داد: بازی کردن مقابل استقلال برای من سخت نیست زیرا در هر تیمی بوده‌ام به این دلیل که نان آن باشگاه را می‌خورم تمام تمرکزم را روی موفقیتش می‌گذارم و علائق رنگی برای من اهمیتی ندارد. امیدوارم در این بازی با استقلال هم بهترین عملکرد را داشته باشم.

فخرالدینی درباره بهتر شدن روند تیمی تراکتور از زمان انتخاب مسعود شجاعی به عنوان سرمربی این تیم گفت: شجاعی شخصیت و توانایی فنی بالایی دارد و با توجه به این ویژگی‌ها می تواند در مربیگری هم موفق باشد. خدا را شکر در حال حاضر هم تمام بازیکنان‌مان برای این دیدار آماده هستند و شرایط خوبی برای بازی با استقلال داریم.

وی درخصوص اینکه آیا مدیران باشگاه تراکتور برای برد مقابل استقلال قول پاداش ویژه‌ای به اعضای تیم داده‌اند، تصریح کرد: من در این باره چیزی نشنیده‌ام. فقط می‌دانم باید استقلال را ببریم و ان‌شاالله این اتفاق رخ می‌دهد.

بازیکن تیم تراکتور درباره شانس تراکتور برای شکستن طلسم قهرمانی در این فصل اظهار داشت: صحبت کردن درباره این موضوع زود و سخت است. 8-7 تیم با هزینه زیاد دنبال رسیدن به قهرمانی هستند و نمی‌توانیم از الان بگوییم دنبال قهرمانی هستیم. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در این فصل بهترین نتایج را کسب کنیم.

فخرالدینی درباره انتقادهایی که برخی کانال‌های مجازی از ابتدای فصل نسبت به عملکردش مطرح کرده‌اند و تحرکاتی که در این زمینه انجام شده است، گفت: در این مورد نظری ندارم زیرا تمام تمرکز و تلاش من روی بازی و تمرین است و به این مسائل کاری ندارم.

لینک کوتاه: asriran.com/003DAL

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

شایان مصلح در جمع خبرنگاران درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و خوشبختانه توانستیم شکست مقابل تراکتور تبریز را با کمک کادرفنی از یاد ببریم و از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. نساجی جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته‌اول است و می‌دانیم تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: بدون تعارف تراکتور تیم بزرگ و جزو چهار تیم برتر فوتبال ایران است و هواداران بسیار خوبی هم دارد. آن بازی که با نتیجه چهار بر یک تراکتور را شکست دادیم که نمی‌توان گفت شانسی بود اما شرایط به‌سودمان رقم خورد. در جام‌حذفی هم مقابل تراکتور خوب بازی کردیم و تراکتور هم خوب می‌دانست نباید مانند دیدار قبلی بازی کند و فقط زیر توپ می‌زد که توانست روی همین سبک‌بازی به گل هم برسد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره جام‌حذفی هم گفت: در ضربات‌پنالتی نمی‌شود شانس بیشتری روی تیم‌ها قائل شد و علاوه‌بر مهارت، جو ورزشگاه و خیلی چیزهای دیگر تاثیرگذار است که در نهایت تیم فوتبال تراکتور موفق شد به پیروزی دست پیدا کند و برای این تیم در ادامه مسابقات جام‌حذفی آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 749493

دیگر خبرها

  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • پیشنهاد اغواکننده به شمسایی برای تبلیغ برنج!
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور