Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مقالات برتر شرکت ‌کنندگان در هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد منابع ‌انسانی از سوی داوران علمی این همایش انتخاب و معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، استادان، پژوهشگران و دانشجویان صنعت بیمه، مقالات خود را به دبیرخانه همایش فرستادند. داوران خبره و نامی این صنعت نیز مقالات ارسالی را بررسی و ارزیابی کردند و در نهایت 9مقاله برتر انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زینب حمیدی‌فر افزود: از میان مقالات ارسالی، سه مقاله «بررسی تاثیر ریسک‌های ناشی از دورکاری در استراتژی منابع انسانی یک شرکت بیمه» (محمد سجاد میرزاخانی و مجتبی رحمانی)، «بررسی ضرورت یکپارچگی مدیریت ریسک و مدیریت منابع‌انسانی در سازمان‌ها» (زهره ملامحمدی، محمود اسعد سامانی و مرجان کریمی) و «شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های موثر بر ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت‌های بیمه» (محسن فتحی آقابابا و الهه پرنلو) به‌ترتیب حایز رتبه اول تا سوم شدند.
مدیر آموزش‌و‌پژوهش بیمه‌کوثر در ادامه گفت: از میان مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش، 6مقاله نیز در بخش پوستری انتخاب شد.
وی خاطرنشان‌کرد: مقالات «مرور سیستماتیک رابطه بین فرهنگ جامعه و عملکرد مدیریت منابع‌انسانی شرکت بیمه‌ای در بهبود ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی» (محمد اسماعیلی و بهزاد سالمی)، «چالش‌ها و استراتژی‌های مدیریت منابع‌انسانی در بحران COVID-19» (محمدرضا عزیزی، رشا اطلسی و رویا نعیمی)، «بررسی آسیب‌شناسی مدیریت ریسک منابع‌انسانی در صنعت بیمه- مطالعه موردی کارکنان شرکت بیمه کوثر استان البرز» (محمد ابراهیم پورملکی و حجت‌ا... لباف)، «بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با کارکرد برنامه‌ریزی منابع‌انسانی» (الناز اسدیان و رضا اسدیان)، «شناسایی و بررسی ریسک‌های مدیریت منابع‌انسانی با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی» (بهادر یاری پور) و «مدیریت ریسک سرمایه‌گذاری در آموزش کارکنان با استفاده از ابزار اهدای سهام به کارکنان» (سیدپیام میدانی و سیده‌مژده میدانی) نیز در بخش پوستری پذیرفته شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیریت منابع انسانی مدیریت ریسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته از استان‌های مختلف کشور به صورت اردو محور در سنندج برگزار و ظهر سه شنبه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و … بودند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

مینا نوعی عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی نیز به عنوان برگزیده این جشنواره ملی و بین‌المللی معرفی شد.

کد خبر 6094460

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌ها
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند