Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@00:27:01 GMT

محکومیت ۱۴۰ هزار دلاری استقلال

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۱۳۲۱

محکومیت ۱۴۰ هزار دلاری استقلال

باشگاه استقلال در پرونده شکایت نیکولای بودوروف مدافع پیشین بلغارستانی تیم فوتبال استقلال محکوم شده است و باید مطالبات این بازیکن را پرداخت کند.

به گزارش مشرق، نیکولای بودوروف، مدافع بلغارستانی پیشین تیم فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.

فیفا با بررسی پرونده، باشگاه استقلال را به پرداخت نزدیک به 140 هزار دلار محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان استقلال دفاعیات خود را در قبال این بازیکن ارائه کردند اما مورد پذیرش قرار نگرفت و باید تا یک ماه دیگر این مبلغ را که چیزی در حدود سه میلیارد و پانصد میلیون تومان می‌شود، پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

بدهی یک میلیون دلاری به ۴ خارجی در آستانه لیگ بیستم/ مدیران استقلال ۴۰ میلیارد تومان قرض گرفته‌اند!

با توجه به هزینه‌های بالای ارائه پرونده به دادگاه CAS، به نظر نمی‌رسد مسئولان استقلال چنین تصمیمی بگیرند و باید دنبال راهی برای پرداخت مطالبات بودوروف باشند. 

بودوروف نیم فصل لیگ سال گذشته به استقلال پیوست، اما فرصت کافی برای بازی کردن پیدا نکرد تا به راحتی به دلیل پرداخت نشدن به موقع مطالباتش، خواهان کل قراردادش شود. 

دیگر پرونده استقلال شکایت آندره‌آ استراماچونی و دستیارانش است که هنوز رای قطعی صادر نشده است، چرا که باشگاه استقلال حداقل در این پرونده ادعا می‌کند که دفاعیات محکمی دارد تا مبلغ درخواست یک میلیون و 380 هزار یورویی سرمربی ایتالیایی پیشین خود را کم کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی استقلال نیکولای بودوروف فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری

به گزارش خبرگزاری مهر، عملکرد دیوان عدالت اداری در سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های مختلف همراه با اهتمام در راستای تحقق اهداف پیشگیرانه بوده است که معاونت حقوقی، پیشگیری و پژوهش در جهت کاهش شکل‌گیری دعاوی و در نتیجه کاهش اطاله دادرسی، سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور و اصلاح فرآیندهای اداری که در نهایت منجر به تسهیل و برقراری سلامت اداری می‌شود اقداماتی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

برگزاری ۶۵ جلسه در ۲۱ کارگروه تخصصی با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های پر شکایت، تبیین و معرفی تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان، رصد پرونده‌های کثیرالشاکی، پربسامد و پرتکرار، انتقال دانش قضائی دیوان به دستگاه‌های اجرایی، برگزاری نشست‌های تحلیل و آسیب‌شناسی با مراجع علمی و دانشگاهی برخی از اقدامات این معاونت است.

طبق داده‌های آماری در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۷۵ هزار و ۱۱۲ پرونده در دیوان طرح شده بود که در سال ۱۴۰۱ این عدد به ۱۷۰ هزار و ۷۷۶ پرونده رسیده و با ادامه تلاش مدیران و کارکنان خدوم دیوان این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۶۵ هزار و ۷۷۴ پرونده رسیده است که نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ کاهش ۲.۴۸ درصدی و در سال ۱۴۰۲ شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری بوده‌ایم.

کد خبر 6089223

دیگر خبرها

  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • محکومیت تکرارتقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند