Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز روز گذشته روی چمن مصنوعی شهر قائمشهر مقابل نساجی با نتیجه یک-یک متوقف شد.

سه بازیکن تیم ماشین سازی در جریان این بازی به خاطر برخورد با بازیکنان حریف دچار مصدومیت شدند. فرشاد اسدی، اتابک زارعی و ایمان با صفا در این مسابقه دچار آسیب دیدگی شدند و حضور آن‌ها در بازی بعدی سبزپوشان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان ایمان باصفا که به هیچ وجه قادر به راه رفتن و حرکت نیست، مشکوک به پارگی رباط صلیبی است با اینحال وضعیت دقیق او امروز و پس از عکسبرداری MRI‌ مشخص می شود.

شاگردان سعید اخباری که شب گذشته دیرهنگام به تهران رسیدند، امروز در پایتخت ریکاوری کردند و با نظر کادر فنی فردا را نیز استراحت می‌کنند. تمرینات ماشین سازی روز دوشنبه از سرگیری خواهد شد.

همچنین، ماشین سازی قصد دارد از تیم داوری مسابقه با نساجی شکایت کند. ماشین‌سازان معتقدند بازی خشن نساجی باعث مصدومیت بازیکنان آن‌ها شده و مهرداد بایرامی باید با دریافت کارت زد دوم اخراج می شد اما داور میدان اعتقادی به بازی خشن نساجی نداشته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر ماشین سازی سعید اخباری پارگی رباط رباط صلیبی پارگی ایمان با صفا اتابک زارعی فرشاد اسدی داوری اخراج کارت قرمز مهرداد بایرامی نساجی مازندران چمن مصنوعی نساجی قائمشهر تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

هافبک بوسنیایی دیگر برای تیم ملی خود به میدان نخواهد رفت.

طرفداری | میرالم پیانیچ، هافبک سابق رم، یوونتوس و بارسلونا دیگر قصد پوشیدن پیراهن تیم ملی بوسنی و هرزگوین را ندارد.

میرالم پیانیچ که به تازگی 34 ساله شده است، در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد از فوتبال ملی خداحافظی کرده و دیگر برای تیم ملی بوسنی و هرزگوین به میدان نخواهد رفت. هافبک الشارجه امارات در طول 16 سال حضور خود در تیم ملی بزرگسالان، 115 بازی برای بوسنی و هرزگوین انجام داد و 17 گل و 29 پاس گل نیز ثبت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک