Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: ولایت‌مداری، ایثار و از خودگذشتگی شهدا درس‌هایی است که برای ما به یادگار مانده و این روش و منش شهدا تا ابد در قلب ملت ایران زنده و جاوید خواهد ماند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام هادی عسگری در دیدار با خانواده شهید «محمد یار محمودی» گفت: شهدا و ایثارگران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند نظام، مایه دلگرمی و برکت در کشور هستند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان عزت و اقتدار ایران اسلامی را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه افزود: همه آحاد این کشور وام‌دار و مدیون خون پاک شهدا هستند، لذا وظیفه داریم با صیانت و پاسداری از دست‌آوردهای ارزشمند نظام، مروج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه باشیم.
حجت‌الاسلام عسگری خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری، ایثار و از خودگذشتگی شهدا درس‌هایی است که برای ما به یادگار مانده و این روش و منش شهدا تا ابد در قلب ملت ایران زنده و جاوید خواهد ماند.
شهید محمد یار محمودی از شهدای عملیات ظفرمند نصر 3 در منطقه عملیاتی زبیدات عراق است که در یادمان شهدای بخش اسلام آباد شهرستان ملایر به خاک سپرده شده و به تازگی با انجام آزمایشات DNA هویت شناسنامه‌ای این شهید شناسایی شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانواده های شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری ورامین گفت: غفلت یاران پیامبر اسلام (ص) از تنگه احد موجب شهادت حضرت حمزه (ع) و مجروح شدن مولا علی (ع) شد.

وی با تجلیل از ملت ایران به خاطر هشیاری در صحنه‌ها و تنگه‌های انقلاب افزود: ۲۲ بهمن و انتخابات سال ۱۴۰۲ و خروش عمومی در روز قدس امسال تنگه‌هایی بود که ملت ایران سربلند بیرون آمد و رضایت رهبری معظم انقلاب اسلامی را به همراه داشت.

محمودی گفت: آقا فرمودند باید از این ملت تشکر کرد و تشکر زبانی کافی نیست و باید تشکر عملی کرد لذا باید مسئولان با خدمت هرچه بیشتر قدردان حضور مردم باشند.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به مسئولان گفت: یک روزی بود آرزو می‌کردیم، در این جایگاه‌ها افراد دلسوز قرار گیرند و بهتر خدمت کنند و اکنون ما در این جایگاه‌ها قرار گرفتیم و نایب امام زمان (عج) از ما انتظار خدمت شایسته به مردم را دارند که اگر کوتاهی کنیم در قیامت باید پاسخگو باشیم.

محمودی با اشاره به قرار داشتن در آستانه دور دوم انتخابات مجلس در ورامین اظهار امیدواری کرد مردم دشت ورامین در مرحله دوم انتخابات نیز مشارکت خوبی داشته باشند و از تلاش‌های هیأت اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات تقدیر کرد.

کد خبر 6088184

دیگر خبرها

  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم