Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@21:29:20 GMT

رفع تصرف از زمین‌های کشاورزی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۲۱۰۱

رفع تصرف از زمین‌های کشاورزی در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از رفع تصرف ۱۰ قطعه زمین کشاورزی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در طرح ضربتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر، اظهار کرد: در راستای مبارزه با زمین خواران طرحی ضربتی به مدت ۷۲ ساعت توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح که از توان و ظرفیت یگان‌های انتظامی دیگر نیز استفاده شد و تعداد ۱۰ قطعه زمین کشاورزی به مساحت یک میلیون و ۱۳۵ هزار و ۳۶۲ مترمربع که توسط افراد سودجو تغییر کاربری داده شده بودند، مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این قطعه زمین‌ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است، گفت: در این رابطه ۱۰ فرد متخلف نیز دستگیر و برای رسیدگی به جرم خود تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ هاشمی‌فر با اشاره به رصد دقیق پلیس بر اقدامات غیرمجاز و مجرمانه، اظهار کرد: با افراد سودجویی که بدون مجوز و به صورت غیرقانونی اقدام به تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی کرده و به منابع طبیعی و زیست محیطی آسیب وارد کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.

کد خبر 468928

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان رفع تصرف زمین های کشاورزی زمین خواری محکومیت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بابایی اظهار کرد: ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیک ترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

کد خبر 6088915

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان