Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از یک سواری پراید ۲۹ دستگاه گوشی قاچاق در این شهرستان کشف کردند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پراید مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سرهنگ احسان رحیمی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۲۹ دستگاه گوشی قاچاق کشف به ارزش ۸۲۵ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گوشی قاچاق انتظامی شهرستان نهبندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،فرمانده انتظامی نیشابور گفت:در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه حفاری غیرمجاز در بخش سرولایت نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی خواجه‌آباد قرار گرفت.
سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران تیم گشتی پاسگاه انتظامی خواجه آباد حین گشت‌زنی به خودرو تیبا در محدوده یکی از روستا‌های بخش سرولایت مظنون که با استفاده از علایم هشدار دهنده خودرو متوقف شد.
وی گفت: در بازرسی از خودرو ۲ دستگاه گنج یاب به همراه کلیه متعلقات، تعدادی وسایل حفاری غیرمجاز کشف و تعداد ۵ نفر متهم نیز دستگیر شدند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین