Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه پهپاد یکی از تجهیزات اساسی امروز نیروهای مسلح در سطح جهان است، اعلام کرد: ما در آینده نزدیک رونمایی‌های بسیار خوبی نیز در این حوزه خواهیم داشت.

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه جشنواره گوهر فاطمی که امروز در ستاد فرماندهی نهاجا برگزار شد در جمع خبرنگاران در باره اهمیت مسائل فرهنگی در نیروی هوایی، گفت: سیاست و راهبرد ما در جذب نیروها، این است که نیروهای انقلابی را جذب کنیم زیرا به عرصه نظامی گری تنها به عنوان یک شغل نگاه نمی‌کنیم و نظر ما این است که علاوه بر شغل ما باید به یک دید سلحشوری نسبت به افردای که به عضویت نیروی هوایی در می‌آیند داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در تربیت نیروها در دانشگاه‌ شهید ستاری توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی و فراگیری آموزه‌های دینی داریم و معتقدیم نیروهایی که جذب می‌کنیم افراد مومن و متعهد باشند زیرا این ویژگی‌ها می‌توانند بنیه بسیار قوی‌تری داشته و این موضوع در نیروهای نظامی بسیار مهم است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، معنویت را عامل برتری نیروی‌های مسلح نسبت به سایر نیروهای مسلح دانست و گفت: مجهز بودن به اخلاق معنوی، دینی و انقلابی و برخورداری از مکتب امام حسین (ع) عامل برتری نیروهای مسلح ایران است.

امیر نصیرزاده درباره آمادگی نیروی هوایی ارتش برای پاسخ به تهدیدات دشمن، گفت: الحمدالله سطح آمادگی نیروی هوایی بسیار بالاست، امسال چنین رزمایشی را برگزار کردیم که در این رزمایش از تجهیزات و تاکتیک‌های جدید استفاده کردیم و تمرینات و تاکتیک‌های جدیدی را به کار گرفتیم. اخیراً نیز من از مناطق مختلفی بازدید کردم؛ نیروها در آمادگی کامل به سر می‌برند و آمادگی دفاع از میهن اسلامی را دارند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش پهپادی ارتش، گفت: پهپاد یکی از تجهیزات اساسی امروز نیروهای مسلح در سطح جهان است و ما نیز از این مهم غافل نیستیم و برنامه‌های بسیار خوبی در این حوزه داریم و انشاءالله در آینده نزدیک رونماییهای بسیار خوبی نیز در این حوزه خواهیم داشت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده نیروی هوایی ارتش نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم

نیروهای مسلح یمن سه شنبه شب لحظه حمله به کشتی سیکلادیس (CYCLADES) را منتشر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المسیره یمن، این کشتی که عازم بنادر فلسطینی اشغالی بود، با چندین فروند پهپاد در دریای سرخ و بامداد امروز هدف حمله قرار گرفت.

در همین راستا، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه شنبه با تأیید حمله به کشتی عازم سرزمین های اشغالی گفت: علیه کشتی‌های جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله ۲ ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادیم.

وی با بیان اینکه این عملیات موفقیت آمیز بود، افزود: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه کشتی سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن، اضافه کرد: هدف قرار دادن کشتی سیکلادیس پس از آن صورت گرفت که این کشتی در ۲۱ آوریل (۲ اردیبهشت) عازم بندر ام‌الرشراش (ایلات اشغالی) با استفاده از روشی فریبنده و استتار با ادعای اعزام به بندری دیگر، شده بود.

سریع همچنین گفت: ما با تعدادی پهپاد کشتی اسرائیلی اِم‌اس‌سی اوریون (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار دادیم.

وی افزود: ما با حمایت مردم بزرگمان و مردم آزاده امت اسلامی به عملیات نظامی خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از یمن عزیز ادامه می‌دهیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان تاکید کرد که عملیات این کشور تنها با برداشتن محاصره غزه و توقف تجاوز نظامی به مردم فلسطین در این باریکه، متوقف خواهد شد.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

دیگر خبرها

  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است